Интервью

  • ТМ
    Практичний бізнес-кейс. Як підприємству увійти до торгівельної мережі?

    Практичний бізнес-кейс. Як підприємству увійти до торгівельної мережі?

    • 17 октября 2018
    Кожне підприємство турбується про розширення можливостей для збуту власної продукції. І якщо ви виробляєте харчові продукти, одяг, побутову хімію чи інші товари, призначені для широкого кола споживачів, просування товарів через великі торговельні мережі може стати дуже вдалим рішенням.
    подробнее
  • ТМ
    Украинское – модно, качественно, востребовано!

    Украинское – модно, качественно, востребовано!

    • 12 октября 2018
    Виктор и Соня Павловы – супружеская пара, родители, молодые бизнесмены, а еще – патриоты своей страны, продвигающие отечественную продукцию. Как оказалось, дело это нелегкое, но у супругов Павловых, которые специально для решения такой нетривиальной задачи создали бренд UAmade, получается довольно-таки неплохо.
    подробнее
  • ТМ
    АГРОМАТ: продукт = (20% товар + 80% сервис)

    АГРОМАТ: продукт = (20% товар + 80% сервис)

    • 11 октября 2018
    В конце лета один из старейших отечественных ритейлеров – компания АГРОМАТ – отметила свое 25-летие. В связи с такими датами принято удивлять клиентов и партнеров: выводить на рынок новые предложения, внедрят инновационные сервисы или, например, осуществлять ребрендинг…
    подробнее
  • ТМ
    Інтерв

    Інтерв'ю зі спікером «DistributionMaster-2018» Уляною Киричук, «БЕРТА груп»

    • 02 октября 2018
    Щорічно в жовтні B2B медіа-група TradeMasterGroup (www.TradeMaster.UA) проводить Всеукраїнську бізнес-конференцію для всіх підрозділів дистрибуції і її партнерів (виробників і ритейлу). Напередодні конференції ми взяли інтерв'ю у директора комерційного департаменту «БЕРТА груп», Уляни Киричук. У 2017 році за підсумком національної В2В-премії TRADE-IN-UKRAINE-2017 компанія «БЕРТА груп» увійшла в трійку Кращих Партнерів року серед дистриб'юторів.
    подробнее
  • ТМ
    Юрий Авдыш. Как купить национальную компанию за неделю. Старт большого бизнеса в кризис. (видео)

    Юрий Авдыш. Как купить национальную компанию за неделю. Старт большого бизнеса в кризис. (видео)

    • 20 сентября 2018
    Один из главных людей в украинской логистике дал большое интервью Youtube-проекту “Первые”. Авдыш рассказал о создании и развитии инновационного почтово-логистического оператора “Justin”, о деталях покупки “Автолюкс Экспресс Почта” и “Автолюкс Транс”. Также о других своих бизнес-проектах, мотивации и личной жизни.
    подробнее
  • ТМ
    Интервью Ирины Глобы, руководителя направления трейд-маркетинг компании «Смарт Групп»

    Интервью Ирины Глобы, руководителя направления трейд-маркетинг компании «Смарт Групп»

    • 11 сентября 2018
    «Лучше раз увидеть, чем сто раз услышать. В итоге, мы многое повидали на полках с нашими товарами». Интервью Ирины Глобы, руководителя направления трейд-маркетинг компании «Смарт Групп».
    подробнее
  • ТМ
    Ген. директор компанії ПАККО Холдинг Сергій Дружук: «Ми пропонуємо готову модель бізнесу за розумні інвестиції»

    Ген. директор компанії ПАККО Холдинг Сергій Дружук: «Ми пропонуємо готову модель бізнесу за розумні інвестиції»

    • 29 августа 2018
    В Україні сьогодні багато успішних компаній та мереж розвивається за допомогою франчайзингу. Дійсно, це є дієвий інструмент популяризації своєї марки та отримання надприбутків за допомогою, знову ж таки, просто свого бренду. Але цей бренд має бути якісним та відомим. Український рітейлер - компанія ПАККО переймає досвід та принципи співпраці на основі комерційної концесії. Зокрема, Генеральний директор Сергій Дружук розповів редакції TradeMaster.UA, що компанія очікує від цього нововведення.
    подробнее
  • ExpoUniverse – международная «выставочная онлайн-интеграция» на пути к успеху

    ExpoUniverse – международная «выставочная онлайн-интеграция» на пути к успеху

    • 27 августа 2018
    Любому бизнесу для достижения успеха нужно правильно заявлять о себе. Для этого существуют различные выставки. Но, к сожалению, проводить их довольно непросто, особенно если вопрос стоит о промышленных стендах. Так, далеко не все желающие могут посетить выставку из-за недостатка времени на переезд, оплаты труда специалистов, которых необходимо взять с собой и многих других неудобств. Поэтому, онлайн-выставки стали инновационным решением данного вопроса.
    подробнее
  • Антон Юмаєв: Як українським брендам варто виходити на західний ринок

    Антон Юмаєв: Як українським брендам варто виходити на західний ринок

    • 17 августа 2018
    Інтерв'ю з директором з маркетингу компанії «Ярич» Антоном Юмаєвим, який розповів про тонкощі кондитерського бізнесу в Україні і як українським брендам варто виходити на західний ринок.
    подробнее

Лучшие компании

Личности

Блоги