Интервью

  • ТМ
    Шторм на ринку морських перевезень і наші перспективи

    Шторм на ринку морських перевезень і наші перспективи

    • 13 октября 2021
    На сьогодні морські перевезення переживають найгострішу кризу за останні кілька десятиліть. Ми уже опублікували погляд на ситуацію на ринку морських перевезень, читайте в матеріалі «Ринок морських перевезень продовжує штормити: погляд зсередини», і зараз продовжуємо більш детально обговорювати проблеми та перспективи галузі. Із метою максимального висвітлення теми, за експертною думкою редакція звернулась до колективу компанії ONYX TRADE, що безпосередньо є учасником морських перевезень і пропонує повний комплекс логістичних, митних, експедиторських послуг із доставки вантажу. Зокрема на питання відповідають власник компанії Олександр Павлюкевич, комерційний директор Савчук Сергій, фінансовий директор Анна Куделя, керівник відділу продажу Марат Гульбандян.
    подробнее
  • ТМ
    20-річна історія успіху мережі «Наш край»: інтерв’ю з генеральним директором

    20-річна історія успіху мережі «Наш край»: інтерв’ю з генеральним директором

    • 12 октября 2021
    Мережа супермаркетів «Наш Край» працює на українському ринку із 2001 року і є франчайзинговою компанією №1 на ринку продуктового ритейлу України. На сьогодні супермаркети «Наш Край» представлені у 19 регіонах, де, окрім брендів, представлений широкий асортимент товарів власної торгової марки «Наш Край». Також у наших закладах розвинене власне виробництво – міні-пекарні, кулінарія, м’ясні цехи. До ювілею компанії редакція вирішила дізнатись про шлях до цілі довжиною в 20 років. Із чого все починалось і як надалі планує розвиватись мережа, розповідає Віктор Мольченко, генеральний директор мереж «Наш Край» та SPAR.
    подробнее
  • ТМ
    Прогнозування промо: міф чи реальність

    Прогнозування промо: міф чи реальність

    • 15 сентября 2021
    Однією з яскравих тенденцій національного ритейлу є збільшення обсягу продажів за допомогою акцій. Основною проблемою для більшості компаній на ринку під час планування маркетингових акцій є складання точного прогнозу ефектів промо. Адже як виробники, так і роздрібні мережі ризикують втратити вкладені кошти через дефіцит або надлишок закупленого / виробленого товару, який не розкупили. Редакція вирішила дізнатись у бізнес-консультанта IT консалтингової компанії U&Sluno Гаррія Гнатовського про рішення, що дає змогу аналізувати ефективність промо-активності в історії та формувати оцінку ефекту для планових маркетингових активностей.
    подробнее
  • ТМ
    Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

    Історія створення ТМ «Ярка», що не поступається за якістю італійській пасті

    • 09 сентября 2021
    Національне підприємство, що пропонує макаронні вироби, гречану крупу й вівсяні пластівці під ТМ«ЯРКА» ТМ «Jarka» і ТМ «PastaLenka», успішно працює на українському ринку з 1994 року. Окрім розвитку своїх ТМ, на підприємстві здійснюється виробництво більше 10 популярних ТМ на умовах контрактного виробництва, також продукція успішно експортується за кордон. Із чого все починалось і як створюються макаронні вироби, що достойно конкурують з італійською пастою, розповідає співвласник компанії Олексій Стась.
    подробнее
  • ТМ
    Складні часи ринку дерев’яних палет: тенденції та перспективи

    Складні часи ринку дерев’яних палет: тенденції та перспективи

    • 20 августа 2021
    За статистикою на сьогодні в усьому світі використовується близько 5 мільярдів транспортувальних піддонів, близько 90% з яких становлять дерев'яні палети. З жовтня 2020 року на ринку дерев'яних палет відзначається серйозний дефіцит деревини. Відповідно це зумовило зростання цін на пиломатеріали й така тенденція зберігається без змін і в 2021 році. Дефіцит деревини є як в країні, так і на зовнішніх ринках. Які ж причини, тенденції та перспективи є на сьогодні, редакція вирішила дізнатись в Олександра Желобкова, директора ТОВ «Палетний двір» – лідера національного ринку.
    подробнее
  • Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО

    Як із ВТМ води зробити потужний соціальний і культурно-просвітницький проєкт? Досвід продуктової мережі КОЛО

    • 11 августа 2021
    У мережі магазинів КОЛО запустили унікальну власну торгову марку освіжаючої води KOVTOK, яку вже встигли високо оцінити покупці і практично змітають із полиць магазинів. Творці дуже серйозно підійшли до створення ВТМ, пляшку неможливо не помітити, адже вона виділяється формою, кольором і некатегорійним дизайном. Яким був процес створення ТМ, як обирали постачальника і чому ВТМ KOVTOK – це не просто вода, а потужний проєкт із суспільною та культурно-просвітницькою місією, розповідають генеральний директор продуктової мережі КОЛО Євгеній Кулинич і галерист Ліка Співаковська.
    подробнее
  • ТМ
    БН-Груп: як змінюється клієнт в логістиці сьогодні

    БН-Груп: як змінюється клієнт в логістиці сьогодні

    • 30 июля 2021
    Галузь вантажоперевезень в Україні стала «ринком клієнта», констатують в «БН-Груп». Тепер вже не логістичні компанії, а замовники диктують місце забору вантажів, умови доставки та терміни. Причому вантажовідправники націлені на комплексний сервіс у форматі «одного вікна», коли партнер готовий віддати на аутсорсинг весь спектр завдань - від першої до останньої милі.
    подробнее
  • ТМ
    Автоматизація складу WMS

    Автоматизація складу WMS

    • 20 июля 2021
    На складах, де необхідно забезпечити максимальну точність, тільки високо автоматизовані складські системи та роботи можуть забезпечити швидке й точне виконання завдань. На Заході вже встигли оцінити всі вигоди від використання новітніх технологій у складських комплексах, на національному ринку поки що спостерігається відставання в процесі автоматизації складів, хоча уже перші кроки із впровадження автоматизованого обладнання на складах уже є. Редакція вирішила дізнатись у бізнес консультанта IT консалтингової компанії U & Sluno Олексія Салтикова про переваги й недоліки, а також про особливості автоматизації складу WMS.
    подробнее
  • ТМ
    Наше завдання – не лише виправдовувати, а перевершувати очікування клієнтів

    Наше завдання – не лише виправдовувати, а перевершувати очікування клієнтів

    • 14 июня 2021
    Logistic Plus Ukraine – це сучасний логістичний 3PLоператор в Україні та Європі, який активно розвивається уже протягом 13 років. Із чого все починалось, як досягти успіху і що потрібно враховувати під час вибору якісного 3PL оператора логістичних послуг, розказав директор компанії Єремеєв Сергій.
    подробнее