Интервью

  • ТМ
    Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва

    Шлях із виробництва на полицю, або співпраця на умовах контрактного виробництва

    • 23 декабря 2021
    Безумовно, торгові мережі для багатьох постачальників – пріоритетний канал збуту. Але якщо в брендів світових корпорацій немає проблем зі збутом, вони багато інвестують у маркетинг, мають фінансову стійкість, то дрібному постачальнику вести бізнес із роздрібними мережами складніше. Навіть із ВТМ не так легко зайти в велику мережу. Як достукатися до менеджерів мережі, довести унікальність продукту, пройти складний етап переговорів, ділиться з редакцією засновниця молодої компанії «Мейсон Трейд» Катерина Лапузіна.
    подробнее
  • ТМ
    Як стати найактивнішою логістичною компанією в конкурентному середовищі й вирости втричі за рік?

    Як стати найактивнішою логістичною компанією в конкурентному середовищі й вирости втричі за рік?

    • 20 декабря 2021
    26 листопада 2021 року ТОВ «ОНІКС ТРЕЙД ЛОГІСТИК» (Onyx Trade) було визнано «Найактивнішою логістичною компанією» в рамках Національної премії «Ukrainian Logistics Award – 2021», у якій могла взяти участь будь-яка компанія, що надає рішення та послуги з логістики. Редакція вирішила дізнатись у власника компанії ONYX TRADE Олександра Павлюкевича, що стоїть за званням найактивнішої логістичної компанії і завдяки чому можна займати лідируючі позиції.
    подробнее
  • ТМ
    30-річчя та нова ера U&SLUNO

    30-річчя та нова ера U&SLUNO

    • 14 декабря 2021
    Тридцятиріччя Остравської ІТ-компанії U&SLUNO (Чеська Республіка) – це не лише святкування ювілею і радість подальшого зростання, але й фундаментальні зміни в структурі власності компанії. Відома підприємниця Марта Новакова продала компанію своєму синові Іржі Новаку. Про досягнення та плани на майбутнє, вони ділять з редакцією TradeMaster.ua.
    подробнее
  • Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    Мультиканальна комунікація зі споживачами в METRO

    • 01 декабря 2021
    «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» має 5 фокусних ВТМ, які нараховують на сьогодні 4000 SKU. Частка продукції Private label від загального асортименту за останній рік збільшилась на +3,3% і на сьогодні становить 17,5%. Незважаючи на те, що основний клієнт – мережі HoReCa, для яких останні часи були далеко не найкращі, МЕТРО вдалося не лише зберегти своїх покупців, а й наростити продажі та збільшити частку ВТМ. За рахунок чого це вдалось, читайте в інтерв’ю з Катериною Дубровіною, керівницею відділу «Власні торгові марки METRO».
    подробнее
  • ТМ
    Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

    Нові канали продажу для вашого бізнесу уже сьогодні

    • 15 ноября 2021
    Вендинговий бізнес вважається досить перспективним та прибутковим, тим паче в часи пандемії, тому що люди намагаються знизити контакти з продавцями та збільшити швидкість придбання різних товарів чи послуг. Протягом останніх двох років виробники випустили багато нових пристроїв, що відрізняються високою ефективністю, а також економічністю та надійністю під час використання. Про можливості сучасних автоматів, функціонування та особливості їх використання редакції розповідає Віктор Андрійович Пінчук, директор ТОВ «АВАНГАРД» – єдиного в Україні виробника вендингового обладнання з майже 20-річною історією.
    подробнее
  • ТМ
    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    • 14 ноября 2021
    Сьогодні неможливо собі уявити життя без мочалок для тіла чи без кухонних губок, хоча перші справжні мочалки з'явилися в продажу лише в XIX столітті. Зараз у світі інновацій і прогресу різноманітність мочалок обумовлено способом виготовлення, походженням і якістю матеріалів, а також фінансовими можливостями споживача. Мочалки бувають синтетичні й натуральні, відрізняються за формою, походженням, типом, ступенем жорсткості, конструктивними особливостями волокна тощо. Сьогодні ми поговоримо про шлях національного виробника мочалок та кухонних губок із поліпропіленових ниток. Катерина Лапузіна, засновник ТОВ «Мейсон Трейд», розповідає про шлях становлення бренду, контроль якості та переваги продуктів із поліпропіленових ниток.
    подробнее
  • ТМ
    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

    • 26 октября 2021
    Сьогодні неможливо собі уявити життя без мочалок для тіла чи без кухонних губок, хоча перші справжні мочалки з'явилися в продажу лише в XIX столітті. Зараз у світі інновацій і прогресу різноманітність мочалок обумовлено способом виготовлення, походженням і якістю матеріалів, а також фінансовими можливостями споживача. Мочалки бувають синтетичні й натуральні, відрізняються за формою, походженням, типом, ступенем жорсткості, конструктивними особливостями волокна тощо. Сьогодні ми поговоримо про шлях національного виробника мочалок та кухонних губок із поліпропіленових ниток. Катерина Лапузіна, засновник ТОВ «Мейсон Трейд», розповідає про шлях становлення бренду, контроль якості та переваги продуктів із поліпропіленових ниток.
    подробнее
  • ТМ
    Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України

    Боятися не варто боротися: прихід Lidl на ринок України

    • 22 октября 2021
    Одна зі свіжих новин ринку ритейлу України, яка наробила багато шуму, – це наміри Lidl почати свій розвиток в Україні. Ніяких конкретних планів компанія ще не озвучила, проте уже назначила Адама Мішчишина (попередній очільник Lidl Польща) керівником Lidl Україна. Що ж, пропоную вашій увазі свої роздуми на цю тему.
    подробнее
  • ТМ
    Шторм на ринку морських перевезень і наші перспективи

    Шторм на ринку морських перевезень і наші перспективи

    • 13 октября 2021
    На сьогодні морські перевезення переживають найгострішу кризу за останні кілька десятиліть. Ми уже опублікували погляд на ситуацію на ринку морських перевезень, читайте в матеріалі «Ринок морських перевезень продовжує штормити: погляд зсередини», і зараз продовжуємо більш детально обговорювати проблеми та перспективи галузі. Із метою максимального висвітлення теми, за експертною думкою редакція звернулась до колективу компанії ONYX TRADE, що безпосередньо є учасником морських перевезень і пропонує повний комплекс логістичних, митних, експедиторських послуг із доставки вантажу. Зокрема на питання відповідають власник компанії Олександр Павлюкевич, комерційний директор Савчук Сергій, фінансовий директор Анна Куделя, керівник відділу продажу Марат Гульбандян.
    подробнее

Лучшие компании

 

Личности

Блоги