Интервью

  • ТМ
    ISEI: Сервіс – це душа бренду

    ISEI: Сервіс – це душа бренду

    • 24 июня 2022
    У формуванні асортименту в ISEI дотримуються ingredient-firt підходу. Орієнтуються не так на географію та конкретні бренди, як на ефективність засобів та вирішення завдяки ним різних потреб клієнтів. Зараз у мережі продовжують активно розвивати категорії догляду для обличчя, волосся та тіла. Не залишають і поза увагою нішу засобів для гігієни та будинку. Особливу увагу планували приділяти б`юті-гаджетам, що стали популярні в контексті домашнього догляду під час пандемії та залишилися в нашій бьюті-рутині. Про це та зміни у зв'язку з російською агресію розповіла редакції Ксенія Сергєєва, операційний директор ISEI.
    подробнее
  • ТМ
    Бізнес і війна: налагодження ланцюгів постачання, запуск нового РЦ і соціальна відповідальність компанії «Аврора»

    Бізнес і війна: налагодження ланцюгів постачання, запуск нового РЦ і соціальна відповідальність компанії «Аврора»

    • 21 июня 2022
    У кожного із партнерів мережі «Аврора Мультимаркет», що працює у форматі One Dollar, компанія асоціюється із своєчасними розрахунками за поставлені товари, співпрацею винятково в правовому полі, високими стандартами та Lean технологіями. До початку війни мережа практично досягала позначки в 1000 торгових точок і мала грандіозні плани розвитку. Про зміни в роботі, ситуацію на ринку сьогодні і виклики, із якими мережі вдалось впоратись, розповідає СЕО Тарас Панасенко.
    подробнее
  • VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни

    VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни

    • 20 июня 2022
    VARUS – національна мережа магазинів, яка на сьогодні представлена 111 магазинами в 25 населених пунктах України. З моменту вторгнення росії ринок зазнав змін, бізнесу довелось перелаштовуватись і шукати нові шляхи взаємодії з партнерами, щоб надати доступ населенню до соціально важливих товарів. Про виклики з початком війни, взаємодію з партнерами й колишніми конкурентами, маркетингову активність та соціальну відповідальність розповідає Ольга Румянцева, директор з маркетингу VARUS.
    подробнее
  • ТМ
    Еко-лавка: Бізнес успішний, коли власник – фанат своєї справи

    Еко-лавка: Бізнес успішний, коли власник – фанат своєї справи

    • 03 июня 2022
    «Еко-лавка» – це спеціалізовані магазини біля дому, що пропонують еко продукцію, а ключовим чинником у розвитку асортименту є натуральність. До війни мережа налічувала більше 90 об’єктів. Як розвивалась мережа, які були плани і яких змін зазнала «Еко-лавка» з моменту вторгнення росії, розповідає співвласник і директор з розвитку Олександр Петренко.
    подробнее
  • ТМ
    Альянс ОСНОВА: Гнучкість – це перевага на сучасному агресивному ринку

    Альянс ОСНОВА: Гнучкість – це перевага на сучасному агресивному ринку

    • 01 июня 2022
    «Альянс Основа» – це об’єднання продуктових різноформатних магазинів, що функціонують під торговельними марками OSNOVA, «Домашній маркет», PRO – просто продукти. Мережа продемонструвала активний розвиток у минулому році й цього року планувала зосередитися на роботі з асортиментом, адже асортимент – один із ключових складових успішного функціонування на шляху до завоювання лояльності споживачів. В планах був розвиток категорії, що не були представлені раніше, – креативні подарунки, книги, екологічні товари, БАДи, здорове харчування, а також товари власного виробництва. Про роботу і зміни в мережі розповідає Наталія Варшавська, амбасадор, співвласник та керівник департаменту стратегічного маркетингу «Альянсу Основа».
    подробнее
  • ТМ
    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    • 31 мая 2022
    З початком війни з’явились нові тенденції ринку праці, відбулися зміни в поведінці як роботодавців, так і шукачів. На сьогодні попит перевищує пропозицію, компанії оптимізують витрати, скорочують заробітні плати та бонуси або взагалі скорочують співробітників. Про зміни в роботі, пошук нового персоналу, безпеку на робочих місцях і перспективи ринку праці редакції розповіла керівниця відділу персоналу компанії, що виготовляє макаронні вироби і крупи під ТМ «Ярка», Маргарита Рубаненко.
    подробнее
  • ТМ
    Ольга Ющенко: Епіцентр забезпечить країну товарами, необхідними для відбудови

    Ольга Ющенко: Епіцентр забезпечить країну товарами, необхідними для відбудови

    • 24 мая 2022
    З перших днів війни мережа ТЦ Епіцентр стала одним із найбільших в Україні постачальників товарів для військових та гуманітарних потреб. Топ-менеджерка компанії розповіла про головні виклики з початку повномасштабної агресії, динаміку продажів та найбільш дефіцитні товарні категорії.
    подробнее
  • ТМ
    Мережа аптек «D.S.»: Кожен має працювати на своєму місці і робити свій внесок у спільну Перемогу!

    Мережа аптек «D.S.»: Кожен має працювати на своєму місці і робити свій внесок у спільну Перемогу!

    • 18 мая 2022
    Робота аптек та фармацевтичної індустрії загалом дуже важлива в системі охорони здоров’я населення, особливо коли в країні війна. Логістика ускладнена, життєво важливі препарати в дефіциті, подекуди ціна доставки ліків може вартувати життя, але попри все це функціонування аптек потрібно забезпечувати. Про роботу мережі аптек «D.S.» редакції розповідають комерційний директор Каріне Саакян, директорка з маркетингу Люба Дуб та операційний директор Сергій Лозинський.
    подробнее
  • ТМ
    Ситуація на ринку комерційної нерухомості. Що потрібно бізнесу уже сьогодні?

    Ситуація на ринку комерційної нерухомості. Що потрібно бізнесу уже сьогодні?

    • 16 мая 2022
    Комерційна нерухомість від початку війни зазнала значних збитків, немала частина складів повністю зруйнована, а бізнес змушений був переїжджати та змінювати бізнес моделі. З метою прокоментувати ситуацію на ринку ми звернулись до Геннадія Гриненко, керівника відділу концептології Alterra Group.
    подробнее

Лучшие компании

 

Личности

Блоги