20 вересня 2023

«Секрети шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів

«Секрети шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів

1633

Мережі магазинів кулінарних ідей “Мʼясомаркет” виповнилося 3 роки й вона налічує майже 240 торгових точок у 20 областях України. 40 із них були відкриті у 2023 році. За даними ринкового звіту дослідницької компанії GT Partners Ukraine за перший квартал 2023 року, мережа увійшла в пʼятірку лідерів за регіональним покриттям серед продовольчих магазинів України.

Власну торгову марку “Секрети Шефа” у “Мʼясомаркеті” розвивають протягом року. За цей час у портфелі бренду вже 26 продуктів, частка яких залежно від категорії займає від 25% до 55%.