Селін Діон стала обличчям кампанії Charlotte Tilbury

Charlotte Tilbury представила нову святкову кампанію, головною особою якої стала Селін Діон. Компанія приурочена до запуску аромату Star Confidence Eau de Parfum, а також колекції макіяжу Planet Star Confidence, натхненної теми сили, впевненості та внутрішнього сяйва. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У промо-ролику Діон виконала свою пісню I'm Alive в оточенні світла та диско-куль, а сама концепція кампанії будується на ідеї, що краса починається зсередини і пов'язана із самоповагою та сміливістю.
Аромат Star Confidence описується як квітковий з нотами чорної смородини, жасмину та патчулі. Він став ключовим елементом святкової колекції, до якої також увійшли лімітовані палетки та набори декоративної косметики.
Для Селін Діон участь у проекті стала важливим поверненням на світову сцену після періоду обмеженої публічної активності, пов'язаної із її проблемами зі здоров'ям. Для Charlotte Tilbury - це стратегічний хід, що поєднує культову фігуру з яскравою колекцією та посилює емоційний зв'язок бренду зі споживачами.
Читайте також: Майлі Сайрус стала новою глобальною особою Maybelline
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробникіВ, виробництво косметики, виробництво парфумерії
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар