07 жовтня 2025

Aldi брендує всі свої товари під власним ім’ям у США

Aldi брендує всі свої товари під власним ім’ям у США
118

Американський підрозділ Aldi оголосив, що відтепер усі приватні торгові марки мережі, зокрема лінійка морепродуктів Fremont Fish Market, матимуть на упаковці ім’я Aldi. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Це стане найбільшим оновленням дизайну упаковки за всю історію Aldi USA, яка налічує понад 2500 магазинів у Батавії, штат Іллінойс. Компанія планує розмістити свій логотип на кожному ексклюзивному продукті та запустити перший однойменний бренд, аби зробити власні марки ще більш впізнаваними для покупців.

«Новий вигляд наших продуктів — це наступний крок у модернізації простого й швидкого досвіду покупок. Тепер клієнтам ще легше впізнати цінність і якість, які пропонує лише Aldi», — зазначила генеральна директорка Aldi USA Етті МакҐрат. «Після майже 50 років роботи з приватними торговими марками оновлена упаковка стане додатковим аргументом на користь нашої продукції».

Понад 90% асортименту Aldi становлять товари власних брендів. У межах оновлення частину брендів буде повністю замінено на назву Aldi, а решта — такі як Clancy’s, Simply Nature та Specially Selected — залишаться на полицях із модернізованим оформленням і позначкою Aldi Original.

За даними ритейлера, товари під власними марками сприяли зростанню відвідуваності магазинів на 7,1% у першій половині 2025 року. Aldi, одна з найдинамічніше зростаючих дисконтних мереж США, планує відкрити ще 800 магазинів по всій країні до кінця 2028 року шляхом нових відкриттів і модернізації чинних локацій.

Читайте також: Aldi запустив різдвяний набір персоналу

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також