10 жовтня 2025

Uniqlo прогнозує зростання прибутків п'ятий рік поспіль

Uniqlo прогнозує зростання прибутків п
109

Японська Fast Retailing, власник бренду Uniqlo, повідомила про безпрецедентні фінансові результати за період, що завершився в серпні, і прогнозує продовження зростання в 2026 році, що може стати п'ятим роком поспіль з історичними максимумами. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

За підсумками звітного року, що закінчився 31 серпня, операційний прибуток групи Fast Retailing збільшився приблизно на 13%, досягнувши 564,3 млрд ієн (близько $3,69 млрд). Ці показники перевершили як внутрішні прогнози, і очікування аналітиків.

Внутрішній японський ринок зберіг стійкість, чому сприяла приплив туристів, які активно купували базові предмети гардеробу в магазинах Uniqlo. Однак основний внесок у зростання зробили зарубіжні ринки: у Північній Америці виторг компанії зріс на 24,5%, а прибуток – на 35,1%.

Грунтуючись на цих результатах, Fast Retailing очікує подальшого зростання та прогнозує операційний прибуток у 610 млрд ієн наступного фінансового року.

Незважаючи на позитивні тенденції, є проблемні зони. Китай, що є найбільшим закордонним ринком для Uniqlo, стикається з економічними труднощами, включаючи ослаблення споживчого попиту та зниження впевненості покупців, що призводить до зменшення продажів та прибутку.

Компанія визнає, що масштабна присутність у континентальному Китаї (близько 900 торгових точок) більше не забезпечує очікуваної стабільності. Саме пандемійні обмеження та проблеми з логістикою змусили Fast Retailing скоригувати стратегію та приділити більше уваги ринкам Європи та Північної Америки.

Бренд Uniqlo бере свій початок 41 рік тому з невеликого магазину у Хіросімі. Сьогодні мережа налічує понад 2500 магазинів по всьому світу і продовжує активно розвиватися. До 2026 року компанія планує відкрити нові флагманські магазини у великих європейських та американських містах, таких як Франкфурт, Варшава, Чикаго та Сан-Франциско, зміцнюючи свої позиції на західних ринках.

Fast Retailing також має на меті досягти обсягу продажів в 1 трильйон ієн не тільки в Японії (що вже було досягнуто в поточному році), а й у США та Європі в найближчому майбутньому.

Читайте також: Кейт Бланшетт стала новим амбасадором Uniqlo

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також