Condé Nast відмовляється від хутра в рекламі та редакційних матеріалах

Видавничий дім Condé Nast оголосив, що повністю припинить демонстрацію виробів із натурального хутра у своїх виданнях та рекламних кампаніях у всьому світі. Рішення набирає чинності у рамках стратегії сталого розвитку компанії на 2025-2030 роки, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на VegNews.
У портфель Condé Nast входять провідні модні медіа - Vogue, GQ, Vanity Fair, Glamour, Allure, Tatler, і саме вони традиційно формували візуальну мову розкоші. Тепер видавець відмовляється від хутра як символу статусу та пропонує брендам шукати нові етичні коди у модній рекламі.
Рішення надійшло після дев'ятимісячної кампанії з боку міжнародної коаліції The Coalition to Abolish the Fur Trade (CAFT). Активісти проводили акції біля офісів Condé Nast та будинків топ-менеджерів, закликаючи компанію відмовитися від «жорстокого атрибуту індустрії моди».
При цьому обмеження поширюється лише на «нове натуральне хутро» — використання вінтажних виробів або матеріалів, отриманих як побічні продукти життєдіяльності, залишається допустимим.
У Condé Nast підкреслили, що цей крок відображає їхнє прагнення зробити контент «усвідомленішим і відповідальнішим», зберігши при цьому естетичну якість публікацій.
З 2020 року Versace відмовився від використання у своїх модних колекціях шкіри кенгуру, а будинок Моди Prada – від хутра. Ізраїль став першою країною у світі, яка заборонила продаж натурального хутра на початку 2021 року. А наприкінці 2021 року влада Італії офіційно заборонила розведення хутрових звірів для отримання хутра в країні в цілому.
Читайте також: Macy's не продаватиме вироби зі шкіри рептилій та страусів
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар