IKEA знижує ціни, але втрачає виторг: стратегія доступності коштує компанії мільярди

Глобальні продажі IKEA падають другий рік поспіль — у фінансовому році, що завершився в серпні, вони скоротилися на 1% і становили 44,6 млрд євро. Попри це, кількість покупців і відвідуваність магазинів продовжують зростати, а загальний обсяг продажів у натуральному вираженні зріс на 3%. Такий результат став наслідком свідомої цінової політики бренду — зниження цін, щоб утримати покупців у складних економічних умовах. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
За останні два роки IKEA зменшила ціни в середньому на 10%, намагаючись підтримати споживачів із обмеженим бюджетом, адже висока інфляція по всьому світу вдарила по попиту на меблі та товари для дому. У компанії визнають, що така стратегія призвела до скорочення доходів, але водночас допомогла зберегти лояльність клієнтів і зміцнити позиції бренду.
Директор Inter IKEA, якій належить бренд, Джон Абрахамссон Рінг зазначив, що попри падіння виручки, компанія з 2020 року зростає швидше, ніж увесь ринок меблів для дому, збільшуючи свою частку. Він також підкреслив, що IKEA поки утримується від підвищення цін у США, навіть попри нові імпортні тарифи, які підвищують собівартість продукції. Водночас керівництво не виключає, що в майбутньому може переглянути ціни, якщо ринкова ситуація зміниться.
Таким чином, IKEA залишається вірною своїй філософії — робити якісний дизайн доступним для більшої кількості людей, навіть якщо це тимчасово позначається на прибутках.
Читайте також: IKEA купує американську логістичну компанію
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, ікеа
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар