20 жовтня 2025

Виторг LVMH за 9 місяців впав на 4%

Виторг LVMH за 9 місяців впав на 4%
118

За період з січня по вересень 2025 року найбільший у світі концерн, що спеціалізується на предметах розкоші, LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton SA, зафіксував зниження виручки на 4% рік до року, до 58,09 млрд євро. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

У повідомленні компанії уточнюються, що якщо виключити коливання валютних курсів та угоди щодо придбання чи продажу активів, то зниження виручки становило 2%. Порівняно із третім кварталом 2025 року зафіксовано зростання на 1%.

У сегменті моди та виробів зі шкіри спостерігалося падіння виручки на 8%, до 27,611 млрд євро. Органічне зниження тут становило 6%. Продажі ювелірних виробів та годинників також показали негативну динаміку, зменшившись на 2% і склавши 7,409 млрд євро, хоча в органічному вираженні було відзначено зростання на 1%.

Виторг від реалізації парфумерії та косметики знизився на 2% до 6,04 млрд євро. В органічному вираженні показник залишився незмінним.

У сегменті алкогольних напоїв зафіксовано зниження на 7% (-4% в органічному вираженні), що відповідає виручці 3,917 млрд євро. Тут падіння виручки значною мірою обумовлено скороченням попиту на коньяк у США та Китаї.

Виторг мережевих роздрібних магазинів, таких як Sephora, DFS і Le Bon Marche, залишився практично на колишньому рівні, склавши 12,613 млрд євро. Проте, в органічному вираженні, продаж збільшився на 3%.

LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton об'єднує більше 70 брендів, включаючи Louis Vuitton, Fendi, Moet & Chandon, Dom Perignon, Hublot, Tiffany & Co., Bulgari, Givenchy, Christian Dior, Guerlain, Kenzo, Sephora та ін.

Читайте також: Чистий прибуток LVMH знизився на 22% за підсумками першого півріччя 2025 року

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також