20 жовтня 2025

Pernod Ricard фіксує падіння квартального виторгу

Pernod Ricard фіксує падіння квартального виторгу
110

Французька Pernod Ricard, що спеціалізується на виробництві алкогольних напоїв, заявила про падіння загального обсягу продажу на 7,6% в останньому кварталі. Виручка за перший квартал 2026 фінансового року склала 2384 млн євро. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

Найбільше скорочення продажів спостерігалося на китайському ринку (-27%). Представники компанії пов'язали це із непростою економічною обстановкою в країні. Зокрема, тут Pernod Ricard відзначила зниження попиту на преміальний коньяк Martell у Китаї.

В азіатському регіоні загалом продаж зменшився на 7%, незважаючи на зростання в Індії, де продаж збільшився на 3%. У США зафіксовано падіння продажів на 16%, зумовлене зниженням попиту на міцні алкогольні напої брендів Pernod Ricard, таких як віскі Jameson та горілка Absolut.

Європейський ринок також продемонстрував зниження на 4%, головним чином через ситуацію у Великій Британії та Франції. Проте в Іспанії та Німеччині спостерігається стабілізація попиту, а в Японії – впевнене зростання у Японії.

У 2026 фінансовому році компанія очікує на поліпшення показників органічних чистих продажів, особливо у другому півріччі. Очікується, що коефіцієнт інвестицій в акціонерний капітал залишиться на рівні близько 16%.

«Ми підтримуватимемо суворий контроль над витратами, реалізуючи програму підвищення операційної ефективності на суму 1 млрд євро у період 2026-2029 фінансовий рік, включаючи адаптацію нашої організації до вимог майбутнього. Стратегічні інвестиції становитимуть менше 900 млн євро», - йдеться у повідомленні Pernod Ricard.

Читайте також: Pernod Ricard розпочинає реструктуризацію на тлі спаду продажів алкоголю

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також