Портал топ-менеджерів оптової та роздрібної торгівлі

Карта лояльності

Програма лояльності - це програма, що дозволяє власникам карти лояльності накопичувати бонуси за купівлю заходів, використовувати бонуси для оплати товарів, а також купувати товари за цінами спеціальних пропозицій.

  1. Реєстрація Учасника та отримання Карти Лояльності

1.1. Для реєстрації в Програмі Лояльності Учаснику необхідно придбати картку Лояльності, а також повністю та достовірно заповнити Анкету, яку можна отримати в електронному вигляді. Це, своєю чергою, дозволяє отримати Карту Лояльності. (№ 11)

1.2. Карта Лояльності активується після заповнення всіх обов'язкових полів Анкети протягом 1 робочого дня.

1.3. Знижка по Карті Лояльності надається лише після її активації.

1.4. Реєстрація Карти Лояльності в загальній базі даних Організатора дозволяє отримувати інформацію про новинки у сфері бізнесу, ексклюзивні послуги, знижки, спеціальні пропозиції та акції від TradeMasterGroup протягом усього терміну користування Картою.

 

  1. Правила користування Картою Лояльності

2.1. Для участі в Програмі Лояльності та отримання знижок необхідно використовувати Карту Лояльності при кожній покупці.

2.2. Номінальна знижка картки лояльності (40%) поширюється на кожен захід одного учасника.

 

  1. Купуючи дисконтну картку лояльності Ви отримуєте:

3.1. Економію бюджетних коштів на професійний розвиток (знижка 40%).

Знижка на конференції (по пакету «Стандарт») для одного учасника від компаній рітейлерів, дистриб'юторів, виробників, виключення компанії постачальників рішень та послуг.

А також знижка на тренінги для компаній рітейлерів, дистриб'юторів, виробників, постачальників рішень та послуг.

Картка діє один рік з дати придбання.

3.2. Купівля бізнес-літератури в інтернет-магазині trademastergroup зі знижкою в 5%.

3.3. Накопичувальна система бонусів, які можуть використовуватися співробітниками компанії.

3.4. Коуч сесію від Міжнародного клубу YOUCOACH безкоштовно, далі 40% знижка.

 

  1. Як накопичуються бонуси?

4.1. Кількість отриманих бонусів залежить від частоти та сум Ваших покупок. Щоразу, коли Ви здійснюєте покупки заходів у TradeMasterGroup – Ви накопичуєте бонуси. Чим більше досконалих покупок, тим більше бонусів на рахунку.

4.2. На Ваш рахунок автоматично зараховується сума бонусів, пропорційна вартості Вашої покупки.

4.3. Повна сума бонусів нараховується на всю суму покупки від 1 грн. Для розрахунку береться підсумкова сума «До оплати» з урахуванням усіх знижок та акцій, що діють, при цьому діє правило:

20 грн = 1 бонус

4.4. Суму нарахованих бонусів можна дізнатися у свого менеджера, який висвітлюватиме Вас про стан Ваших бонусів та надасть перелік спеціальних пропозицій щодо їх використання, кожний останній понеділок місяця. Нарахування відбувається протягом доби.

4.5. Знижка по Карті Лояльності не сумується з іншими знижками та акційними пропозиціями.

4.6. Накопичена сума на Карті Лояльності Учасника не може передаватись на Карту Лояльності третіх осіб.

4.7. Накопичувальні бонуси можна використовувати для покупки: книг у розділі «спеціальна пропозиція», вебінарів, семінарів, тренінгів або отримувати додаткові знижки для колег та партнерів.

4.8. Якщо Вам не вистачає бонусів на покупку (наприклад, книги), ви завжди можете скористатися додатковими грошовими вкладеннями або продовжувати накопичувати бонуси, оплачуючи участь у заходах.

 

  1. Як можна використовувати бонуси?

5.1. На власника картки не поширюються бонуси у вигляді додаткової знижки. Ця опція діє лише на Ваших колег чи партнерів.

5.2. Ваш колега зможе вигідно використати бонуси, сплативши ними заходи до 15% від суми чека. При оплаті товарів бонусами, сума, що використовується для оплати, списується з Вашого бонусного рахунку. Можливе повне або часткове списання бонусів за бажанням клієнта.

5.3. Розрахунок бонусами можливий лише за умови пред'явлення індивідуального номера картки.

5.4. Власник картки має можливість купувати товари (книги, вебінари, семінари), списуючи бонуси зі свого рахунку.

 

Додаткова знижка для колег та партнерів:

За 150 балів – 3%; За 300 балів – 4%; За 450 балів – 5%; За 600 балів – 6%; За 750 балів – 7%; За 900 балів – 8%;

За 1050 балів – 9%; За 1200 балів –10%; За 1350 балів – 11%; За 1500 балів – 12%; За 1650 балів – 13%; За 1800 балів – 14%; За 2000 балів – 15%.

 

  1. Знижки до Дня народження Компанії

6.1. У день народження Компанії власник картки має можливість подарувати своїй організації 15% знижку на відвідування тренінгу або конференції (тільки пакет «Стандарт») для будь-якої кількості співробітників. А також відвідати захід із 40% знижкою самостійно.

6.2. Термін цієї акції обмежується 7 днями до Дня народження та 7 днями після Дня народження Компанії.

 

  1. Привілеї

7.1. У рамках Програми Учасник має можливість отримувати додаткові знижки, беручи участь у спеціальних пропозиціях, які пропонує Організатор Програми за умов, визначених Організатором.

7.2. Правила надання та розмір додаткової знижки Організатор регламентує в умовах спеціальних пропозицій.

7.3. У рамках програми Ви маєте можливість першочергового запису на столи переговорів. (Спілкуйтеся зі своїми колегами, партнерами та потенційними клієнтами без тимчасових рамок).

7.4. Купуючи тренінг, власник картки отримує запис однієї з конференцій за минулий рік на свій вибір.

7.5. Купуючи 10 заходів - 11-е (тільки пакет «Стандарт») отримуєте в подарунок.

 

  1. Додаткові умови:

8.1. Знижка по Карті Лояльності не діє, якщо Учасник надав недостовірні анкетні дані, які вводять в оману;

8.2. Організатор може пропонувати Учасникам додаткові спеціальні пропозиції під час проведення рекламних та маркетингових дій на заході.

8.3. У разі повернення товару (книги, вебінару, семінару, знижки) до його отримання, оплаченого Бонусами, власнику Карти повертаються сплачені кошти; використані Бонуси відновлюються на Бонусному рахунку (протягом 7 днів); нараховані за покупку Бонуси анулюються. При поверненні частини покупки використані Бонуси відновлюються пропорційно до суми повернення.

  1. Відновлення та заміна Карти Лояльності

9.1. У разі псування (втрати, крадіжки) картки лояльності, Тримач картки зобов'язаний негайно повідомити про це менеджера компанії TradeMasterGroup.

9.2. Втрачену або зіпсовану картку лояльності покупець, за бажанням, може замінити на нову із збереженням накопичених бонусів, але за умови наданої вірної інформації щодо персональних даних.

 

  1. Термін дії Карти Лояльності

10.1. Карта Лояльності дійсна протягом одного календарного року з дати її придбання.

 

  1. Купівля Карти Лояльності

11.1. Для заповнення анкети на придбання картки 

11.2. Оплатити покупку картки, можна онлайн 

 

Вартість картки 4 000 грн.

Для більш детальної інформації та замовлення картки телефонуйте за тел: +38 (067) 505-25-24