08 грудня 2022

Маркетингові стратегії В2В і Інтернеті



Важко створити правильну модель ефективного маркетинг. Під час роботи над стратегією маркетологам доводиться розриватися між творчими ідеями, бюджетними обмеженнями та рішеннями про канали впливу.

Однак найбільшим фактором, що визначає ефективний маркетинг, є ваша аудиторія.

Якщо ви не правильно орієнтуєтеся на свого покупця, ваші рекламні акції та реклама, швидше за все, залишаться поза увагою. З тим самим успіхом ви могли б взагалі не займатися маркетингом.

Проте цільові аудиторії можуть різнитися від окремого споживача до великого підприємства. Маркетинг підприємств сильно відрізняється від маркетингу окремих споживачів. Ось чому існує зовсім інший маркетинговий метод – маркетинг B2B (бізнес до бізнесу).

Мета маркетингу B2B – познайомити інші компанії з вашим брендом, цінністю вашого продукту чи послуги та перетворити їх на клієнтів.

Маркетингові стратегії B2B

Під час роботи над створенням маркетингової стратегії В2Вслід зробити кілька першочергових кроків:

1. Визначте позиціонування бренду. Щоб створити ефективну стратегію, ви маєте повністю розуміти позиціонування свого бренду, тобто - хто, коли, чому і як ставиться до ідентичності вашого бренду - або як ваш бренд сприймається очима покупця.

2. Визначте цільову аудиторію. Знайдіть свою цільову аудиторію або тих, хто дійсно шукає продукти або послуги вашого бренду. Ця інформація допоможе вам створити портрети покупців і зрозуміти, як вони ухвалюють рішення про покупку, — інструмент надзвичайно корисний для будь-якого типу маркетингу.

3. Проведіть конкурентний аналіз. Вивчіть ринок і подивіться, що інші компанії продають вашій цільовій аудиторії за допомогою конкурентного аналізу.

4. Вивчіть маркетингові канали, які можна використати. Зверніть увагу, які канали успішно використовують ваші конкуренти, і якими вони не скористалися.

Існує низка маркетингових каналів, які зв’яжуть вас з вашою цільовою аудиторією, та майже всі вони зводяться до онлайн сфери. Саме інтернет реклама B2B бізнесу наразі є найефектинішим інструментом із залучення нових клієнтів.

Email маркетинг B2B

Це перевірений та надійний метод взаємодії як з окремими споживачами, так і з бізнес-клієнтами. Чи знаєте ви, що 93% маркетологів B2B використовують електронну пошту? Електронні листи призводять до залучення, яке перетворює передплатників на потенційних клієнтів… а потім і на постійних клієнтів.

Електронний маркетинг також є потужним засобом обміну контентом вашого бренду. 83% компаній B2B використовують розсилки електронною поштою як частину своєї програми контент-маркетингу, а 40% маркетологів B2B говорять, що ці розсилки найбільш важливі для їх успіху в контент-маркетингу.

Сьогодні, коли наші поштові скриньки наповнені потоком електронних листів, як ніколи важливо створювати та розсилати ефективні маркетингові електронні листи.

Цифровий маркетинг B2B

Кожен бізнес повинен мати цифрову присутність, яка включає платну рекламу, пошукову оптимізацію, веб-сайт та будь-яке інше місце, де ваша компанія B2B буде активна в Інтернеті.

Сильна стратегія цифрового маркетингу B2B починається з визначення вашої цільової аудиторії чи особистості покупця. Після цього ця демографічна та психографічна інформація буде використовуватися практично у всіх інших маркетингових заходах, гарантуючи, що ваш контент та цифрові матеріали будуть сприйняті правильними очима та вухами потенційного клієнта.

Цифровий маркетинг не може функціонувати без інформативного та привабливого веб-сайту. Більше 80% покупців відвідують веб-сайт перед покупкою.

Ваш веб-сайт має бути більш ніж інформативним та привабливим, але… він має бути доступним для пошуку в Google. Ви можете зробити це за допомогою SEO-оптимізації.

Нарешті, доповніть свою цифрову присутність рекламою з оплатою за клік, яка дозволить вам представити свій контент та бренд новій аудиторії через пошукові системи та інші рекламні платформи.

Контент-маркетинг B2B

У той час як традиційна стратегія PR-маркетингу перериває повсякденне життя споживача рекламними матеріалами, стратегія контент-маркетингу додає цінну інформацію та інформує споживача, а це саме те, що шукають клієнти B2B.

Важливо, що контент-маркетинг найефективніший, коли ви погоджуєте свій контент з різними етапами шляху покупця. Насправді, 80% осіб, які ухвалюють бізнес-рішення, вважають за краще отримувати інформацію зі статті, наприклад, у бізнес-блозі, а не з реклами.

Маркетинг B2B у соціальних мережах

Чи знаєте ви, що 75% покупців B2B та 84% топ-менеджерів використовують соціальні мережі при здійсненні покупки? Маркетинг у соціальних мережах призначений як для брендів, орієнтованих окремих споживачів.

Соціальні мережі - це потужний інструмент для підвищення впізнаваності бренду, надання вашої компанії індивідуальності в Інтернеті та гуманізації вашого бізнесу - все це дуже потужні фактори, коли йдеться про маркетинг та спілкування з потенційними клієнтами. Як і маркетинг електронною поштою, соціальні мережі також є дуже ефективним каналом для обміну вашим контентом та підвищення впізнаваності вашого бренду, що, як ми знаємо, цінують клієнти B2B.

Любіть свою аудиторію!

Маркетинг не буде ефективним, якщо ви не пам'ятатимете про свою аудиторію, а жодна інша аудиторія не може бути такою непостійною та критичною, як бізнес-клієнти. Ваш маркетинг має повідомляти, як ваш бізнес може допомогти їм, і якщо це не так, вам слід підкоригувати свої маркетингові стратегії B2B.

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*



Всі компанії "ЗМІ, Агенції, реклама, поліграфія"