Ринки NonFood
-
Ми вірили в перемогу, тому продовжували працювати з ще більшою наснагою попри всі труднощі, — Олексій Веренікін, засновник компанії «Де Ла Марк»
- 17 травня 2023
Компанія «Де Ла Марк», визнаний лідер у впровадженні екоініціатив у виробництві товарів побутової хімії та косметики, як і весь український бізнес, зіткнулася із серйозними викликами після повномасштабного російського вторгнення 24 лютого 2022 року.детальніше -
ТМ
XІV щорічна конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу
- 13 квітня 2023
6-7 квітня в Києві відбулась щорічна, 14-та за рахунком, Всеукраїнська конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу».детальніше -
ТМ
Робота з іноземними постачальними та зміщення акцентів у розвитку ВТМ в ELDORADO
- 07 лютого 2023
Мережа магазинів побутової техніки та електроніки в Україні eldorado.ua має одну давно знайому покупцям Private Label – ELENBERG. Наразі кількість постійних SKU становить 40–50 позицій та займає до 35% у всіх категоріях товарів, де вона присутня. У 2022 році цей показник зріс, незважаючи на значний дефіцит і падіння загального товарообігу через повномасштабне вторгнення в лютому.детальніше -
ТМ
Що потрібно знати про догляд за шкірою обличчя для чоловіків
- 17 січня 2023
Незаперечна істина в тому, що незалежно від вашої статі, стилю або способу життя важливо дбати про свою шкіру. Багато чоловіків помилково вважають, що догляд за шкірою має бути дуже складним. Але це не обов'язково: у вас може бути простий і водночас ефективний режим, якому легко слідувати в рамках повсякденних гігієнічних процедур. Далі поговоримо про те, які продукти важливі для збереження свіжості та здоров'я вашої шкіри.детальніше -
Найправильніша стратегія – швидке реагування на зміни середовища та реагування на страхи покупців
- 12 січня 2023
Продукція ВТМ Лінії магазинів EVA неодноразово отримувала нагороди на світовому рівні, це той випадок, коли мережа задає тренд у розвитку Private Label краси та здоров’я.детальніше -
ТМ
Виробництво косметики під час війни: кейс PROCARE
- 19 грудня 2022
Про створення українського виробництва косметики та роботу під час війни ми поговорили з СEO компанії PROCARE - Олександром Каганом. Як в Україні розвинути бізнес косметики з нуля? Розкажіть коротко про компанію ProCare.детальніше -
ТМ
Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO
- 07 вересня 2022
Стійкістю українців та українського бізнесу можна захоплюватися. Кожна роздрібна мережа за останні півроку трансформувалась, оптимізувала бізнес-процеси, намагалась бути максимально ефективною в нових умовах, змінювала вектори розвитку, щоб і надалі продовжувати діяльність. Про роботу MOYO під час війни, комунікацію, зміни та відкриття розповідає Валентин Івакін, генеральний директор MOYO.детальніше -
ТМ
Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги
- 13 липня 2022
Із початку повномасштабної війни магазини JYSK в Україні припинили діяльність, але швидко відновили роботу й постачання усіх товарів, не лише тих, що входять до критичного імпорту. Звичайно, у компанії є відхилення від стратегічних планів на 2022 рік, але й надалі мережа працює над оновленням уже існуючих магазинів, відкриттям нових та відновленням зруйнованих. Про особливості роботи ритейлера в умовах війни і План відновлення на 2023 фінансовий рік редакції розповів Country Manager JYSK в Україні Євген Іваниця.детальніше -
ТМ
ISEI: Сервіс – це душа бренду
- 24 червня 2022
У формуванні асортименту в ISEI дотримуються ingredient-firt підходу. Орієнтуються не так на географію та конкретні бренди, як на ефективність засобів та вирішення завдяки ним різних потреб клієнтів. Зараз у мережі продовжують активно розвивати категорії догляду для обличчя, волосся та тіла. Не залишають і поза увагою нішу засобів для гігієни та будинку. Особливу увагу планували приділяти б`юті-гаджетам, що стали популярні в контексті домашнього догляду під час пандемії та залишилися в нашій бьюті-рутині. Про це та зміни у зв'язку з російською агресію розповіла редакції Ксенія Сергєєва, операційний директор ISEI.детальніше