Ринки NonFood
-
ТМ
Головна подія весни Виставка-Конференція Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2024
- 23 лютого 2024
Конференція збере: понад 450+ власників та топ-менеджерів роздрібних мереж (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ). Провідних виробників та імпортерів FMCG товарів. Подія спрямована на перебудову співпраці ритейлерів і постачальників в нових умовах ринку, відновлення бізнесу компаній, сталий розвиток після війни та знаходження нових партнерів в Україні та за кордоном.детальніше -
ТМ
Як стимулювати продажі за допомогою POP/POS-дисплеїв?
- 19 лютого 2024
Як вплинути на покупців, аби вони вибрали саме той товар, який ви хочете їм продати? Використати людську схильність до імпульсивних покупок! USTOR — харківський виробник металевого обладнання для ритейлу — стверджує, що це можна зробити за допомогою POP/POS-дисплеїв. Оригінальні конструкції, встановлені в касовій зоні або інших місцях з високою прохідністю, працюють як візуальні елементи. Вони привертають увагу споживачів та переконують їх зробити незаплановану покупку. Статистика свідчить: 8 з 10 імпульсивних покупок відбуваються у фізичних магазинах [дані досліджень Invesp].детальніше -
ТМ
Новинки у світі комп'ютерних ігор: які ігрові комп'ютери мають попит на Elmir.ua
- 19 січня 2024
З розвитком технологій та збільшенням інтересу до комп'ютерних ігор ринок ігрових комп'ютерів постійно вдосконалюється. Одним з провідних онлайн-рітейлерів, що надають широкий вибір ігрових пристроїв, є Elmir.ua. Розгляньмо, які ігрові комп'ютери користуються найбільшим попитом серед користувачів на платформі Elmir.ua.детальніше -
ТМ
Синергія між ритейлером і виробником у створенні ВТМ
- 22 листопада 2023
Лінія магазинів EVA розвиває Private Label протягом 13 років. На сьогодні у портфелі 52 ВТМ — це понад 6000 SKU. Доля продажів ВТМ у мережі — найбільша в Україні: кожна 3 SKU в кошику — Private Label.детальніше -
ТМ
Попри війну, компанія ТРИПЛЕКС відкриває нові виробництва та перемагає в конкурсах вибору споживачів
- 04 жовтня 2023
Михайло Бородін, директор з маркетингу ТОВ «Триплекс», у розмові з TradeMaster.UA розповів, як його компанія розвиває бізнес, відкриває нові представництва та допомагає чотирилапим попри важкий воєнний час.детальніше -
ТМ
Компанія Бетта, одна з найдосвідченіших на ринку української дистрибуції, додала нові бренди взуттєвої косметики турецького виробника Vilo і Smart у свій портфель з ексклюзивною угодою
- 25 вересня 2023
Цей крок є частиною стратегії розширення та розвитку компанії та важливим кроком у напрямку розширення асортименту та задоволення потреб споживачів.детальніше -
ТМ
Інновації ринку кавового обладнання вже в Україні!
- 14 серпня 2023
Компанія EasyVending вже не перший рік приймає участь у заходах, що проводить компанія «Трейд Мастер Груп», тож і цей рік не став винятком. Цього разу ми презентуємо, окрім нової кави від українських обсмажувальників, ще нове обладнання з Далекого Сходу, що здатне посунути з п’єдесталу відомі марки суперавтоматів.детальніше -
ТМ
«Хорсай» презентує в Україні ручні інструменти одного з найбільших виробників у світі Water Tools
- 01 серпня 2023
Компанія «Хорсай» була створена на початку 2019 року. За цей час колективом була виконана колосальна робота — від представлення нової торгової марки до виходу на ринки теренів Заходу України.детальніше -
Держава й великий бізнес мають підтримувати українського виробника, а не «дружню» китайську економіку, — Катерина Лапузіна, «Мейсон Трейд»
- 14 липня 2023
З інтерв’ю із співвласницею компанії ТОВ «Мейсон Трейд» Катериною Лапузіною дізналися, як підприємство пристосувалося до роботи в умовах воєнного часу, та на що треба звернути увагу державним посадовцям, аби зберегти вітчизняних виробників — важливих гвинтиків в економіці держави.детальніше