Рынки NonFood

  • ТМ
    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    Як ритейл працює в умовах війни. Історія компанії MOYO

    • 07 сентября 2022
    Стійкістю українців та українського бізнесу можна захоплюватися. Кожна роздрібна мережа за останні півроку трансформувалась, оптимізувала бізнес-процеси, намагалась бути максимально ефективною в нових умовах, змінювала вектори розвитку, щоб і надалі продовжувати діяльність. Про роботу MOYO під час війни, комунікацію, зміни та відкриття розповідає Валентин Івакін, генеральний директор MOYO.
    подробнее
  • ТМ
    Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги

    Повне відновлення поставок та напружений графік розвитку мережі JYSK в Україні заради перемоги

    • 13 июля 2022
    Із початку повномасштабної війни магазини JYSK в Україні припинили діяльність, але швидко відновили роботу й постачання усіх товарів, не лише тих, що входять до критичного імпорту. Звичайно, у компанії є відхилення від стратегічних планів на 2022 рік, але й надалі мережа працює над оновленням уже існуючих магазинів, відкриттям нових та відновленням зруйнованих. Про особливості роботи ритейлера в умовах війни і План відновлення на 2023 фінансовий рік редакції розповів Country Manager JYSK в Україні Євген Іваниця.
    подробнее
  • ТМ
    ISEI: Сервіс – це душа бренду

    ISEI: Сервіс – це душа бренду

    • 24 июня 2022
    У формуванні асортименту в ISEI дотримуються ingredient-firt підходу. Орієнтуються не так на географію та конкретні бренди, як на ефективність засобів та вирішення завдяки ним різних потреб клієнтів. Зараз у мережі продовжують активно розвивати категорії догляду для обличчя, волосся та тіла. Не залишають і поза увагою нішу засобів для гігієни та будинку. Особливу увагу планували приділяти б`юті-гаджетам, що стали популярні в контексті домашнього догляду під час пандемії та залишилися в нашій бьюті-рутині. Про це та зміни у зв'язку з російською агресію розповіла редакції Ксенія Сергєєва, операційний директор ISEI.
    подробнее
  • ТМ
    Бізнес і війна: налагодження ланцюгів постачання, запуск нового РЦ і соціальна відповідальність компанії «Аврора»

    Бізнес і війна: налагодження ланцюгів постачання, запуск нового РЦ і соціальна відповідальність компанії «Аврора»

    • 21 июня 2022
    У кожного із партнерів мережі «Аврора Мультимаркет», що працює у форматі One Dollar, компанія асоціюється із своєчасними розрахунками за поставлені товари, співпрацею винятково в правовому полі, високими стандартами та Lean технологіями. До початку війни мережа практично досягала позначки в 1000 торгових точок і мала грандіозні плани розвитку. Про зміни в роботі, ситуацію на ринку сьогодні і виклики, із якими мережі вдалось впоратись, розповідає СЕО Тарас Панасенко.
    подробнее
  • ТМ
    Електросамокат – сучасний, доступний і напростіший транспорт для поїздок «останньої милі»

    Електросамокат – сучасний, доступний і напростіший транспорт для поїздок «останньої милі»

    • 27 мая 2022
    Хто із нас не любив поганяти на самокаті в дитинстві у дворі? Для кожного це була найулюбленіша розвага. Згодом такий засіб пересування вдосконалився, і тепер електросамокати для дорослих стали незамінним помічником у близьких поїздках.
    подробнее
  • ТМ
    Ольга Ющенко: Епіцентр забезпечить країну товарами, необхідними для відбудови

    Ольга Ющенко: Епіцентр забезпечить країну товарами, необхідними для відбудови

    • 24 мая 2022
    З перших днів війни мережа ТЦ Епіцентр стала одним із найбільших в Україні постачальників товарів для військових та гуманітарних потреб. Топ-менеджерка компанії розповіла про головні виклики з початку повномасштабної агресії, динаміку продажів та найбільш дефіцитні товарні категорії.
    подробнее
  • ТМ
    Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот: Економіка та допомога людям – наші пріоритети у воєнний час

    Олексій Зозуля, СЕО Фокстрот: Економіка та допомога людям – наші пріоритети у воєнний час

    • 09 мая 2022
    «Фокстрот» – найбільший продавець побутової та електронної техніки за кількістю магазинів та обсягами продажу в Україні. Із початком війни компанія не могла стояти осторонь і активно взяла участь на всіх фронтах. Як допомагали країні, відновлювали, налагоджували та забезпечували населення необхідною технікою, повністю втративши центральний склад із запасами, ділиться із редакцією СЕО компанії Олексій Зозуля.
    подробнее
  • Розвиток ВТМ – курс на випередження!

    Розвиток ВТМ – курс на випередження!

    • 05 мая 2022
    На сьогодні в рамках комбінованого портфеля мережа розвиває понад 50 ВТМ – це близько 33000 активних артикулів. Під час локдаунів ТЦ працювали в онлайн режимі, де віртуальні полиці розширенні пропозиціями маркетплейсу. Проте доля Private label в мережі нині становить більше 13%, а доля в доході – 17,3%. Щодо подальшого розвитку портфелю ВТМ, то в Епіцентрі цільовим показником є доля ВТМ на рівні 25%. За рахунок чого це будуть робити і які трансформації відбулись у мережі читайте в ексклюзивному інтерв’ю.
    подробнее
  • Качественные и современные вытяжки Franke

    Качественные и современные вытяжки Franke

    • 27 апреля 2022
    Не все люди знают, что на каждой кухне должна быть современная и качественная вытяжка. Без этого устройства невозможно обойтись, так как оно быстро очищает воздух и делает его свежим и чистым.
    подробнее