Рынки Food

  • ТМ
    Зміни в роботі Auchan під час війни та до чого тут «Ренесанс України»

    Зміни в роботі Auchan під час війни та до чого тут «Ренесанс України»

    • 23 июня 2022
    Під час війни український ритейл зазнав багато труднощів. На сьогодні знищено не одне підприємство, є значні обмеження виробництв, деякі компанії опинились на тимчасово окупованих територіях без можливості доступу до них, що змушує роздрібні мережі шукати нових постачальників. Крім того, доводиться будувати нову логістику поставок, адже зруйновані дороги й склади, змінювати асортимент в умовах масового переселення та зниження купівельної спроможності, а також забезпечувати регулярну доставку товарів, коли пальне в дефіциті й значно подорожчало. Які виклики постали перед компанією Auchan Україна, яка ситуація на власному фронті зараз у мережі, читайте у матеріалі.
    подробнее
  • ТМ
    Вітмарк-Україна: робота і благодійність під час війни

    Вітмарк-Україна: робота і благодійність під час війни

    • 22 июня 2022
    Провідний виробник соків та продуктів дитячого харчування «Вітмарк-Україна» – одна з компаній, які не розгубилися з початком вторгнення військ рф та швидко пристосувалася до важких умов воєнного стану.
    подробнее
  • VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни

    VARUS: Працювати – це наш фронт, бо ми є важливою частиною продуктової безпеки країни

    • 20 июня 2022
    VARUS – національна мережа магазинів, яка на сьогодні представлена 111 магазинами в 25 населених пунктах України. З моменту вторгнення росії ринок зазнав змін, бізнесу довелось перелаштовуватись і шукати нові шляхи взаємодії з партнерами, щоб надати доступ населенню до соціально важливих товарів. Про виклики з початком війни, взаємодію з партнерами й колишніми конкурентами, маркетингову активність та соціальну відповідальність розповідає Ольга Румянцева, директор з маркетингу VARUS.
    подробнее
  • ТМ
    Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах

    Хліби з додаванням каші від ТМ «Рум’янець»: крафтова рецептура у промислових масштабах

    • 10 июня 2022
    Прямуючи за трендом збалансованого харчування, українські виробники постійно експериментують з рецептурою хліба. Дуже популярно нині додавати в тісто види борошна, які вважаються більш корисними, наприклад: гречане, вівсяне, житнє, або ж насіння, сухофрукти, горіхи, тощо.
    подробнее
  • ТМ
    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    Ринок персоналу й війна: нові реалії та перспективи

    • 31 мая 2022
    З початком війни з’явились нові тенденції ринку праці, відбулися зміни в поведінці як роботодавців, так і шукачів. На сьогодні попит перевищує пропозицію, компанії оптимізують витрати, скорочують заробітні плати та бонуси або взагалі скорочують співробітників. Про зміни в роботі, пошук нового персоналу, безпеку на робочих місцях і перспективи ринку праці редакції розповіла керівниця відділу персоналу компанії, що виготовляє макаронні вироби і крупи під ТМ «Ярка», Маргарита Рубаненко.
    подробнее
  • ТМ
    По-справжньому сильний бренд має бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії

    По-справжньому сильний бренд має бути відкритим, чесним, доступним і мати максимальне охоплення аудиторії

    • 02 мая 2022
    На сьогодні в мережі магазинів АТБ присутні 3 власні торгові марки загальною кількістю 1000 SKU: «Розумний вибір», «Своя лінія», «De Luxe F&G Selected». За рік у мережі відбулись ротації в межах груп і товарів, і зараз частка продукції Private label від загального асортименту становить 26,0%.
    подробнее
  • ТМ
    Продажі макаронних виробів в Україні: чого хоче покупець і що нас чекає у 2022

    Продажі макаронних виробів в Україні: чого хоче покупець і що нас чекає у 2022

    • 18 февраля 2022
    На тлі розвитку пандемії COVID-19 відбулася активізація споживання виробів із борошна, зокрема макаронних виробів як дешевого продукту тривалого зберігання. Але зростання цін на пшеницю безпосередньо впливає на ціну макаронних виробів, а в умовах зниження доходів населення і падіння його купівельної спроможності перевагу багато споживачів віддають дешевим продуктам. В Україні спостерігається зміна попиту на макаронні вироби залежно від ціни на картоплю. Зі зниженням цін на овоч падає рівень споживання макаронних виробів, адже ці 2 продукти українці використовуються як гарнір. Яка зараз ситуація на ринку макаронних виробів України, як правильно продукт подати і чого варто очікувати, поділився з редакцією керівник відділу продажів ТМ «Ярка» Валерій Сердюков.
    подробнее
  • ТМ
    Уманьпиво – перша в Україні пивоварня, яка варить пиво на сонячній енергії

    Уманьпиво – перша в Україні пивоварня, яка варить пиво на сонячній енергії

    • 27 января 2022
    У 1878 році був закладений фундамент однієї з перших в Україні пивоварень, яка варить пиво відповідно до німецького закону про чистоту пива, згідно з яким у технології виробництва пива можна використовувати лише 3 компоненти – солод, хміль і воду. Під час Другої світової війни завод був практично повністю зруйнований, але, починаючи з 1950 року, почалася його відбудова, реконструкція і модернізація, що триває й не зупиняється на сьогодні. На заводі виробляють пиво, сидр, квас, лимонад. За добу завод може виробляти до ста тисяч пляшок продукції, що відповідає європейським стандартам якості та експортується в такі Країни, як Китай, Ізраїль, США, Німеччину та інші. Але головною новиною року стала побудова найбільшої сонячної електростанції для підприємства «Уманьпиво». Яким був для компанії 2021 рік, що спонукало до такого кроку, як тривала реалізація проєкту та унікальним досвідом пивоваріння на сонячній енергії ділиться з редакцією СЕО «Уманьпиво» Ігор Кисіль.
    подробнее
  • ТМ
    Секрет виробництва якісної пасти

    Секрет виробництва якісної пасти

    • 25 января 2022
    Макаронні вироби – це відомий та улюблений у всьому світі продукт, що вже давно належить до так званих зручних продуктів і дає можливість відносити його до сучасних продуктів харчування. Вони мають високу поживну цінність, хорошу засвоюваність, швидко готуються, добре перевозяться та зберігаються. Але не будь-які макаронні вироби можуть мати однакову користь і поживну цінність, адже якість кінцевого продукт залежить від кожного етапу виробництва й сировини. А як із зерна на полі отримати якісну пасту на полиці, ми дізнались у фахівців групи компаній, що заснована на сімейних традиціях і виготовляє макаронні вироби під ТМ «Ярка» уже 27 років.
    подробнее

Лучшие компании

 

Личности

Блоги