Рынки Food
-
ТМ
Особливості виготовлення «Молочного» батона: як досягнути ідеального смаку та тривалої свіжості – секрети від технологів ТМ «Рум’янець»
- 10 марта 2023
Виклики 2022 року стали справжнім лакмусовим папірцем для виробників хлібобулочної продукції і чітко виокремили сегмент продуктів, які входять до базового споживчого кошика українців. Флагманом серед булочних виробів незмінно лишається батон «Молочний». Батон вже став традиційним для українського столу, тож споживачі мають чіткі вимоги до якості, смаку та тривалості свіжості продукту. Як виготовляється справжній «Молочний» батон та як забезпечити тривалу свіжість продукту без хлібопекарських поліпшувачів розповіли технологи ТМ «Рум’янець».подробнее -
ТМ
Корисна їжа для нації переможців — «ТЕРРА» тримає тил продуктового фронту країни
- 14 февраля 2023
Що таке відповідальний бізнес? Для декого – це лише красива фраза в тексті презентації компанії. Для інших — філософія існування, за якою стоїть кропітка праця, скерована не лише на отримання прибутків, але й на забезпечення споживачів дійсно корисною продукцією, піклування не лише про їхнє здоров’я, але й про безпеку навколишнього середовища.подробнее -
Надійність, гнучкість, зручність та прозорість – запорука успіху в ділових відносинах із постачальниками. Досвід МЕТRО
- 20 января 2023
Власні торгові марки МЕТRО наразі представлені 6 фокусними брендами. Серед них найбільше представлена категорія продовольчих товарів, 4 фокусні бренди – METRO Chef, METRO Premium, RIOBA та ARО.подробнее -
ТМ
Зустрічай Світанок з Мрією – новий український бренд соків та нектарів від «Галіція-Трейд» з інноваційним форматом галереї сучасного діджитал-мистецтва
- 13 января 2023
Споживчі тренди сьогодення сприяють розвитку українського продукту. Українці стають більш раціональними у споживанні, збільшуючи попит на товари вітчизняного виробництва. При здійсненні покупки 54% опитаних споживачів звертають особливу увагу на бренд в контексті країни походження (Згідно результатів дослідження компанії Gradus Research). Істотні зміни й перебудова категорії «Соки та нектари», в тому числі ротація звичних брендів на імпортні з невиправдано високим цінником, стали поштовхом до розширення портфелю брендів ТОВ «Галіція-Трейд».подробнее -
Аналіз розвитку ВТМ У 2021–2022 роках
- 10 января 2023
Протягом останніх років разом із ростом частки сучасних форматів (дискаунтерів, супермаркетів, гіпермаркетів, C&C) та лояльності до сучасних торгових мереж на українському ринку спостерігався поступовий ріст власних торгових марок (ВТМ) і 2022 рік не став винятком.подробнее -
ТМ
Український сир презентували в Лондоні
- 26 декабря 2022
В Лондоні відбулася закрита дегустація сирів переможців найбільшого в світі сирного конкурсу World Cheese Awards 2022 для представників британських медіавидань та ритейлу, — повідомляє пресслужба ProCheese від Ardis Group.подробнее -
ТМ
Батон «Багет» – хліб зі смаком свята
- 15 декабря 2022
За понад 30 років незалежності, у нашій країні вже сформувались власні сучасні традиції зимових святкувань з обов’язковими ритуалами та частуваннями. Поряд з мандаринами та ігристим, традиційним атрибутом святкового зимового столу стали різноманітні канапки, основою для яких незмінно слугує батон багет.подробнее -
ТМ
Українські сировари пройшли курс у міжнародного сирного експерта
- 09 декабря 2022
У листопаді було завершено безкоштовний навчальний курс для українських сироварів «Теорія професійного сироваріння» від ProCheese Академії та Пола Томаса — технічного директора Британської Academy of Cheese — освітньої організації, яка просуває професійні знання про сироваріння та кар'єру у сирній сфері. Такий курс було проведено в Україні вперше.подробнее -
ТМ
За лаштунками World Cheese Awards: Україна вперше нанесена на сирну карту світу. Підсумки пресконференції
- 22 ноября 2022
16.11 в Києві відбулася пресконференція на тему «За лаштунками World Cheese Awards: Україна вперше нанесена на сирну карту світу». Організатори — Ardis Group та спільнота ProCheese.подробнее