Ринки Food
-
ТМ
Українські виробники сиру приєднуються до World Cheese Awards 2023
- 17 серпня 2023
World Cheese Awards — наймасштабніший сирний конкурс у світі. Цьогоріч він проходитиме у 27-28 жовтня у м. Тронгейм, Норвегія. Українські сировари за сприяння ProCheese та Ardis Group другий рік поспіль братимуть участь у WCA.детальніше -
Рецепт стабільності від «Трюфф Роял»: працювати та не боятися експериментувати за будь-яких умов
- 17 липня 2023
Головний виконавчий директор компанії «Трюфф Роял» Артем Кравченко у розмові з TradeMaster.UA розповів про становлення підприємства та з якими труднощами довелося стикнутися після початку повномасштабного вторгнення РФ, а також за рахунок чого вдалося не лише їх вирішити, але й продовжити розвиток бізнесу.детальніше -
Тренди українського хлібопекарства: ТМ «Рум’янець» розповідає про переваги швидкозаморожених хлібобулочних виробів
- 21 червня 2023
Впродовж останніх років українська харчова промисловість зазнає помітних змін. Виробники орієнтуються на західні тренди не лише у питанні якості продукції, а й різноманітності асортименту. Помітно змінились і харчові звички українців. Тривалий період карантину, початок повномасштабної війни та подальші проблеми з електроенергією вивели сегмент заморожених продуктів на новий рівень. Усі ці чинники дали поштовх для активного розвитку відносно нового для українського ринку сегменту заморожених хлібобулочних виробів.детальніше -
ТМ
ТМ Zinka: Важкі часи спонукають супутні напрямки бізнесу, підвищуючи популярність головного продукту в цілому
- 02 червня 2023
У розмові з Вітою Олійник, заступницею голови фермерського господарства «Тетяна 2011» дізналися, до яких оригінальних кроків вдався колектив підприємства, щоб не лише зберегти виробництво, а й розширити бізнес і знайти нових покупців.детальніше -
ТМ
XІV щорічна конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу
- 13 квітня 2023
6-7 квітня в Києві відбулась щорічна, 14-та за рахунком, Всеукраїнська конференція Food & NonFoodMaster-2023: Best experience співпраці ритейлерів і постачальників. Новий рівень українського бізнесу».детальніше -
ТМ
Тренди та традиції великодньої випічки: пасхальний асортимент ТМ «Рум’янець»
- 10 квітня 2023
В українській гастрономічній традиції великодня випічка займає особливе місце. Навіть за найскладніших умов духмяна паска – невід’ємний атрибут великоднього кошика. Впродовж останніх років кількість рецептів пасхальної здоби стрімко зросла. Поряд з традиційними пасками на великодніх столах з’явилась святкова випічка за особливими рецептурами. Серед головних трендів – сирне тісто, різноманітні сухофрукти і горіхи у складі та, обов’язково, стильна оздоба. Орієнтуючись на запити споживачів зі смаками та рецептурами експериментують і сучасні виробники великодньої здоби. Так, наприклад, ТМ «Рум’янець» до Великодня завжди готує комбіновану лінійку продукції у якій поєднуються паски з трендовими рецептурами та улюблені традиційні смаки.детальніше -
ТМ
Особливості виготовлення «Молочного» батона: як досягнути ідеального смаку та тривалої свіжості – секрети від технологів ТМ «Рум’янець»
- 10 березня 2023
Виклики 2022 року стали справжнім лакмусовим папірцем для виробників хлібобулочної продукції і чітко виокремили сегмент продуктів, які входять до базового споживчого кошика українців. Флагманом серед булочних виробів незмінно лишається батон «Молочний». Батон вже став традиційним для українського столу, тож споживачі мають чіткі вимоги до якості, смаку та тривалості свіжості продукту. Як виготовляється справжній «Молочний» батон та як забезпечити тривалу свіжість продукту без хлібопекарських поліпшувачів розповіли технологи ТМ «Рум’янець».детальніше -
ТМ
Корисна їжа для нації переможців — «ТЕРРА» тримає тил продуктового фронту країни
- 14 лютого 2023
Що таке відповідальний бізнес? Для декого – це лише красива фраза в тексті презентації компанії. Для інших — філософія існування, за якою стоїть кропітка праця, скерована не лише на отримання прибутків, але й на забезпечення споживачів дійсно корисною продукцією, піклування не лише про їхнє здоров’я, але й про безпеку навколишнього середовища.детальніше -
Надійність, гнучкість, зручність та прозорість – запорука успіху в ділових відносинах із постачальниками. Досвід МЕТRО
- 20 січня 2023
Власні торгові марки МЕТRО наразі представлені 6 фокусними брендами. Серед них найбільше представлена категорія продовольчих товарів, 4 фокусні бренди – METRO Chef, METRO Premium, RIOBA та ARО.детальніше