Product management: стратегія розвитку продукту

Питання про те, як порахувати успішність у відсотках – хвилює багатьох. І справді, у світі сучасного управління продуктом кожен крок важливий, кожен аспект вимагає уваги, і кожна цифра має свою історію. Сьогодні ми зануримося в магію Product Management та розглянемо стратегії розвитку продукту, які визначають не лише його успіх, але й віддзеркалюють користувацький досвід та бізнес-ефективність.
CJM, або Customer Journey Map
Customer Journey Map (кастомер джорней мап) – це важливий інструмент у сфері продуктового управління, який дозволяє глибоко зрозуміти та візуалізувати весь шлях користувача взаємодії з продуктом чи послугою. Основні елементи:
- Визначення кожного етапу від початкового виявлення потреби або проблеми до самого процесу покупки чи взаємодії з продуктом.
- Вказівка на всі можливі точки контакту між клієнтом та брендом – від відвідування веб-сайту до спілкування в соціальних мережах.
- Врахування емоцій та вражень, які виникають у клієнта на кожному етапі, що дозволяє створити більш глибокий та емоційний зв'язок.
- Виявлення проблемних ситуацій (больових точок) та позитивних вражень, що можуть впливати на клієнтське задоволення.
Якщо вас цікавить більш детальний CJM шаблон чи ви навіть хотіли б отримати конкретні CJM приклади – радимо звернути увагу на курси продакт менеджера. Там ви точно отримаєте максимум корисної інформації
ARR, MRR, LTV, CAC - як розрахувати?
Показники ARR, MRR , LTV та CAC – важливі елементи, про які також говорять курси з маркетингу. Розглянемо більш детально, як іх розраховувати.
ARR (Annual Recurring Revenue) – річний обсяг повторюваних доходів, які очікується отримати від підписників або клієнтів. Цей показник особливо важливий для компаній, які працюють за моделлю підписки. Його формула: ARR=MRR×12
MRR (Monthly Recurring Revenue) визначає місячний обсяг повторюваних доходів, які компанія очікує отримати від своїх клієнтів у вигляді регулярних платежів. Його формула: MRR=Сума всіх підписок та регулярних платежів
LTV (Customer Lifetime Value) вказує на те, скільки грошей компанія очікує заробити від одного клієнта протягом всього періоду його взаємодії з продуктом чи послугою. Його формула: LTV=Середній прибуток від клієнта за місяць (ARPU)×Тривалість взаємодії з клієнтом в місяцях
CAC (Customer Acquisition Cost) визначає вартість, яку компанія несе для привласнення нового клієнта. Враховуючи CAC, можна оцінити ефективність маркетингових та рекламних кампаній. Формула: CAC=Всі витрати на привласнення клієнта (маркетинг, реклама, просування і т.д).
Показник конверсії
Повернення інвестицій – важлива мета кожного бізнесу. Тому показник конверсії є ключовим показником ефективності веб-сайту чи додатку. Для ROI формула розрахунку виглядає так: (Кількість відвідувачів/Кількість виконаних дій)×100
Показник конверсії вказує, наскільки ефективно веб-сайт або додаток перетворюють відвідувачів в клієнтів. Крім того він визначити, наскільки успішно маркетингові кампанії привертають цільову аудиторію. Якщо ж нас більше цікавить повернення вкладених грошей, то відповідь на те, як порахувати ROI, буде така: (Прибуток від інвестицій−Вартість інвестицій)×100%.
Детальніше про те, що таке конверсія дізнавайтеся на курсах, які пропонує Комп'ютерна школа Hillel. Адже вдала стратегія продукту виступає важливим елементом конкурентоспроможності, що формує успішну історію в індустрії та в серцях користувачів.
За матеріалами: https://ithillel.ua
Додати коментар