07 березня 2024

Product management: стратегія розвитку продукту



Питання про те, як порахувати успішність у відсотках – хвилює багатьох. І справді, у світі сучасного управління продуктом кожен крок важливий, кожен аспект вимагає уваги, і кожна цифра має свою історію. Сьогодні ми зануримося в магію Product Management та розглянемо стратегії розвитку продукту, які визначають не лише його успіх, але й віддзеркалюють користувацький досвід та бізнес-ефективність.

CJM, або Customer Journey Map

Customer Journey Map (кастомер джорней мап) – це важливий інструмент у сфері продуктового управління, який дозволяє глибоко зрозуміти та візуалізувати весь шлях користувача взаємодії з продуктом чи послугою. Основні елементи:

  1. Визначення кожного етапу від початкового виявлення потреби або проблеми до самого процесу покупки чи взаємодії з продуктом.
  2. Вказівка на всі можливі точки контакту між клієнтом та брендом – від відвідування веб-сайту до спілкування в соціальних мережах.
  3. Врахування емоцій та вражень, які виникають у клієнта на кожному етапі, що дозволяє створити більш глибокий та емоційний зв'язок.
  4. Виявлення проблемних ситуацій (больових точок) та позитивних вражень, що можуть впливати на клієнтське задоволення.

Якщо вас цікавить більш детальний CJM шаблон чи ви навіть хотіли б отримати конкретні CJM приклади – радимо звернути увагу на курси продакт менеджера. Там ви точно отримаєте максимум корисної інформації

ARR, MRR, LTV, CAC - як розрахувати?

Показники ARR, MRR , LTV та CAC – важливі елементи, про які також говорять курси з маркетингу. Розглянемо більш детально, як іх розраховувати.

ARR (Annual Recurring Revenue) – річний обсяг повторюваних доходів, які очікується отримати від підписників або клієнтів. Цей показник особливо важливий для компаній, які працюють за моделлю підписки. Його формула: ARR=MRR×12

MRR (Monthly Recurring Revenue) визначає місячний обсяг повторюваних доходів, які компанія очікує отримати від своїх клієнтів у вигляді регулярних платежів. Його формула: MRR=Сума всіх підписок та регулярних платежів

LTV (Customer Lifetime Value) вказує на те, скільки грошей компанія очікує заробити від одного клієнта протягом всього періоду його взаємодії з продуктом чи послугою. Його формула: LTV=Середній прибуток від клієнта за місяць (ARPU)×Тривалість взаємодії з клієнтом в місяцях

CAC (Customer Acquisition Cost) визначає вартість, яку компанія несе для привласнення нового клієнта. Враховуючи CAC, можна оцінити ефективність маркетингових та рекламних кампаній. Формула: CAC=Всі витрати на привласнення клієнта (маркетинг, реклама, просування і т.д).

Показник конверсії

Повернення інвестицій – важлива мета кожного бізнесу. Тому показник конверсії є ключовим показником ефективності веб-сайту чи додатку. Для ROI формула розрахунку виглядає так: (Кількість відвідувачів/Кількість виконаних дій)×100

Показник конверсії вказує, наскільки ефективно веб-сайт або додаток перетворюють відвідувачів в клієнтів. Крім того він визначити, наскільки успішно маркетингові кампанії привертають цільову аудиторію. Якщо ж нас більше цікавить повернення вкладених грошей, то відповідь на те, як порахувати ROI, буде така: (Прибуток від інвестицій−Вартість інвестицій)×100%.

Детальніше про те, що таке конверсія дізнавайтеся на курсах, які пропонує Комп'ютерна школа Hillel. Адже вдала стратегія продукту виступає важливим елементом конкурентоспроможності, що формує успішну історію в індустрії та в серцях користувачів.

За матеріалами: https://ithillel.ua

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*



Всі компанії "ЗМІ, Агенції, реклама, поліграфія"