МИ МОЖЕМО СОБІ ДОЗВОЛИТИ ПРАЦЮВАТИ З КОЖНИМ КЛІЄНТОМ ОСОБИСТО! — ВЛАСНИКИ ЛОГІСТИЧНОЇ КОМПАНІЇ OneWhale АНДРІЙ КОЛБІН І ВІТА ФАРІОНІК
Розкажіть про компанію OneWhale?
Ми займаємось контейнерною логістикою та всім, що з нею пов'язано. Загальний досвід роботи OneWhale – близько 20 років. Ми бачимо себе невеликою компанією та усвідомлено не масштабуємо бізнес з погляду обсягів перевезень. OneWhale зосереджені на тому, щоб нашим клієнтам було комфортно з нами працювати та щоб ми могли приділяти їм максимум уваги. Така модель роботи дозволяє нам швидко реагувати на будь-які форс-мажори, які можуть виникнути при переміщенні вантажів і у нас повністю відсутні бюрократичні зволікання всередині компанії: комунікація між відділами максимально швидка.
Комфортність для Клієнта – це основна «фішка» OneWhale!
Основні зміни, які відбулися у Вас в компанії? Що почали робити інакше?
Сказати, що початок війни повністю змінив нашу роботу в компанії не можна.
З одного боку, такі фактори, як закриття портів Великої Одеси, неможливість судноплавства та вивантаження наших вантажів у портах Румунії, Туреччини, Болгарії та Польщі не могли не позначитися на нас, проте, через півтора місяці з початку повномасштабної війни стало зрозуміло, що робота через іноземні порти принципово не відрізняється від роботи через порти нашої країни, а отже, ми цілком здатні продовжувати свою діяльність.
Перші місяці з початку повномасштабної війни ми займалися виключно питаннями, як привезти клієнтам вантажі, що застрягли в іноземних портах. Просто йшли методом спроб та помилок та зрештою довезли всі вантажі з використанням різних видів транспорту та різних схем доставки протягом досить короткого часу. При цьому ми виборювали мінімізацію супутніх витрат, таких як зберігання в портах та штрафні санкції з боку ліній (демередж).
Надалі виявилося, що економіка країни сповільнилася, але не померла і пішли нові замовлення на організацію перевезень, що нас надихнуло.
А ще, було дуже дивно те, що, як виявилося, сервіс, який надається українськими логістичними компаніями – на порядок вищий за європейський і набагато більше клієнтоорієнтований!
Ми звикли всі питання вирішувати швидко і завжди бути на стороні клієнта, мінімізувати витрати на логістику, чого не скажеш про європейських експедиторів.
Думаю, що наша клієнтура теж у цьому змогла переконатись і саме завдяки цьому фактору ми не закрилися та продовжуємо працювати далі.
Ще один момент – це зміни, що торкнулися колективу компанії.
Безпосередньо в портових офісах у нас працювало близько 10 осіб, які опинилися просто не при справах.
Хто б що не говорив, але зовсім не просто переорієнтувати роботу портовиків на офісну.
Скажімо чесно – це вдалося лише на 10%. Але це теж результат!
Яким у підсумку виявився рік саме для Вашої компанії?
Ми досить успішно відпрацювали рік, скаржитися точно не будемо.
Все-таки початок війни певною мірою знизило конкуренцію на ринку і ми змогли зосередитися на налагодженні відносин з румунськими та польськими портами замість того, щоб відбиватися від конкурентів. Демпінг на ринку тоді знизився.
Зараз все знову повернулася на круги своя і ми знову у звичних для нас умовах жорсткої конкуренції, демпінгу та іншого.
Головне, що збереглася команда, і ми продовжуємо працювати!
Ми вважаємо, що нині найкраща допомога країні від бізнесу, окрім донатів та підтримки ЗСУ, – це забезпечення зайнятості колективу, можливість забезпечити співробітникам гідний заробіток та сплату податків до бюджету.
Без економіки країна не зможе існувати за будь-якого обсягу світової допомоги.
Які рішення та підходи до організації бізнес-процесів виявилися найбільш ефективними в умовах війни?
Ви знаєте, може це пролунає дико і небізнесово, але ми взагалі працюємо без прописаних бізнес-процесів, KPI, місії, бачення і тому подібної модної атрибутики.
Справа в тому, що ми не стартували з нуля.
Ми мали величезний досвід роботи на ринку, нас знали персонально в портах, судноплавних лініях, автотранспортних компаніях і нас знали клієнти.
А найголовніше – у нас був величезний привілей: ми не набирали співробітників, ми просто запросили в команду людей, з якими працювали раніше, у кому були впевнені як у професіоналах, так і просто як у людях, котрі вшанували нас пішовши з нами.
Ми з самого початку поставили собі за мету бути невеликою компанією - мануфактурою.
Такий підхід дозволяє надавати якісний сервіс обмеженій кількості клієнтів.
Ми багато пропрацювали у великих і дуже великих компаніях і дійшли однозначного висновку, що чим більша компанія, тим нижча якість сервісу.
Ось тут і виникають потреби у прописуванні бізнес-процесів і тп.
Це сильно уповільнює систему, робить її неповороткою, не гнучкою, уповільнює процеси ухвалення рішень.
Іншими словами - "системність". У цьому є й плюси, звісно, але мінусів, як для клієнта, – значно більше.
У нашій Мануфактурі – всі в курсі що відбувається, ми стежимо за кожним нашим вантажем уважно і найголовніше – швидко і всі разом вирішуємо проблеми, що виникають.
Така схема роботи можлива лише тоді, коли нікому з команди не потрібно пояснювати, що від них потрібно. Вони самі в курсі)))
Повторюю – ми щасливчики – ми одразу знайшли собі профі у команду!
Але тут ще такий нюанс є: прийнято вважати, що незамінних людей не буває.
У нашому випадку це не так. У нас кожен незамінний! І ми із цим живемо)))
Що, на вашу думку, буде характерним для ринку логістики України протягом наступного року?
На жаль, вже очевидно, що наші порти не почнуть свою роботу в найближчому майбутньому.
Отже, нам і далі потрібно буде працювати через порти Румунії та Польщі. Немає інших варіантів. Через географічний чинник робота через інші порти на разі позбавлена сенсу.
Поки що на ринку дуже низький морський фрахт, але дуже дороге наземне перевезення, чи то авто, чи залізничне.
Сказати яка буде тенденція з морським фрахтом – складно, а ось наземна складова однозначно зростатиме на тлі подорожчання палива, недостатності автомобілів, здатних виїжджати за кордон тощо.
Це загальні моменти, передбачити які не складно, а от давати якісь глобальні прогнози ми не вміємо і вважаємо це марним заняттям.
Ми знаємо, що над усіма нами постійно літають Чорні Лебеді)))
Ми здатні швидко перебудовуватись і нас не лякають зміни. Та й бізнес процеси переписувати не доведеться)))
Який запит у клієнта, чого раніше не було? Що Ви, як компанія логістичного напряму, можете запропонувати клієнту і чому потрібно звернутися саме до Вас?
Чесно кажучи, з боку клієнта особливо нічого не змінилося з моменту винаходу колеса: потрібно доставити вантаж від точки А до точки Б швидко і якомога дешевше.
У цьому зв'язку ми можемо запропонувати нашу експертність та знання всіх тенденцій на ринку морської та наземної логістики.
Ми підберемо оптимальні варіанти доставки та митного очищення, якщо треба, проконтролюємо документообіг, заздалегідь перевіримо його коректність, відстежимо вантаж у морі, перевалимо на наземний транспорт і довеземо до складу.
Чому варто вибрати саме OneWhale?
Напевно тому, що всією командою OneWhale щиро переживаємо за кожного клієнта та за кожний його вантаж.
Телефони керівництва (вони ж власники) відкрито вказані на нашому сайті і з нами завжди можна зв'язатися.
Ми в курсі всього, у цьому наша сила.
Ми, хоч і власники, але й звичайні співробітники, які отримують заробітну плату та несуть відповідальність за свою роботу.
Ми доступні завжди - 24/7.
Запрошуємо всіх це перевірити)))
Додати коментар