14 ноября 2021

Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

Maison: історія створення найбезпечніших банних мочалок і кухонних губок

4028

Сьогодні неможливо собі уявити життя без мочалок для тіла чи без кухонних губок, хоча перші справжні мочалки з'явилися в продажу лише в XIX столітті. Зараз у світі інновацій і прогресу різноманітність мочалок обумовлено способом виготовлення, походженням і якістю матеріалів, а також фінансовими можливостями споживача. Мочалки бувають синтетичні й натуральні, відрізняються за формою, походженням, типом, ступенем жорсткості, конструктивними особливостями волокна тощо. Сьогодні ми поговоримо про шлях національного виробника мочалок та кухонних губок із поліпропіленових ниток. Катерина Лапузіна, засновник ТОВ «Мейсон Трейд», розповідає про шлях становлення бренду, контроль якості та переваги продуктів із поліпропіленових ниток.

– Катерино, компанія «Мейсон Трейд» – досить молодий виробник, але ви уже встигли не лише завоювати значну частину національного ринку, а й вийти на міжнародну арену. Розкажіть про історію створення бренду «MAISON», із чого все починалось?

– Перш за все, ми хотіли ознайомити споживача аксесуарів для бані з чимось новим та водночас забутим старим. Подібні мочалки робили своїми руками колись за давніх часів моряки. От і ми вирішили зайти на ринок з якісним та дуже довговічним продуктом, який має яскраве обличчя. Так, у 2018 році була виготовлена перша партія мочалок. Першими нашими партнерами, що дали змогу споживачам ближче познайомитись із нашими продуктом, стали невеличкі роздрібні магазинчики нашого міста. На сьогодні наші мочалки можна знайти в багатьох куточках нашої країни, як у великих, так і в маленьких магазинах. Найближчим часом плануємо розширювати свою присутність на національній і міжнародній арені, адже із самого початку ми збираємо відгуки про свою продукцію і бачимо, що близько вісімдесяти відсотків споживачів, які вперше спробували наші мочалки, повертаються за ними знову.

– Який на сьогодні асортимент продукції ви пропонуєте?Яку частку реалізуєте на умовах контрактного виробництва?

– Наш асортимент насьогодні ще невеликий. Він поділяється на три серії: економ, комфорт та кухонна серія. Економ – це банні мочалки, що можна зустріти в соціальних магазинах від великих міст до невеличких селищ. Ця серія відрізняється лаконічністю дизайну, довговічністю та привабливою ціною. Аудиторія, яка обирає банні мочалки цієї серії, цінує в них якість, довговічність, функціонал і нічого зайвого. У серії «комфорт» використовуються трендові кольори ти яскравий дизайн. Шанувальники цієї лінійки продукції – це люди, які цінують розкіш і красу та намагаються оточити себе цим по максимуму. Професор Maison подбав про це в банних мочалках («сміється» - прим. ред.). Ну і третя – це серія кухонних губок. Тут теж простежуються основні принципи нашої продукції – якість та довговічність, що поєднуються з яскравим зовнішнім виглядом та делікатним очищенням будь-яких поверхонь. Ці губки – абсолютний чемпіон з очищення. А в штучному світлі робочої поверхні виглядає губка пречудово.

Наша команда зацікавлена насамперед у просуванні власного бренду Maison. Але є декілька партнерів, для яких ми таки виготовляємо продукцію під їхніми торговими марками. У загальному об‘ємі виробництва ця частка не перевищує 5-ти відсотків.

– Які особливості товарів для кухні, ванної / лазні, аксесуарів по догляду за тілом виготовлених саме з поліпропіленових ниток?

– По-перше, поліпропілен є найбезпечнішим матеріалом для людини серед всіх полімерів, тому нашу продукцію можна використовувати і дітям, і алергікам без побоювань. По-друге, слід звертати увагу на рівень жорсткості мочалки. Наша продукція виготовляється у рівнях soft, medium та hard, інформація про це міститься на спеціальному стікері на упаковці.

По-третє, наша продукція є дуже довговічною і довго зберігає первісний зовнішній вигляд. Хотілося б звернути увагу споживача, що необхідно все-таки періодично міняти мочалку для тіла чи губку для кухні на нову. Щодо лазневих мочалок, якщо вже сильно не хочеться її міняти, то слід хоча б випрати її в пральній машині.

– Яким чином у вас на підприємстві здійснюється контроль якості продукції?

– Контроль якості у виробничому процесі здійснюється у чотири етапи: на етапі нарізання заготовки для мочалки перевіряється її цілісність та відсутність забруднень. На етапі одягання заготовки на поролон знову відбувається контроль. Наступний етап – це пошив, під час якого теж здійснюється контроль самої мочалки, а також ручок. На четвертому етапі упаковки знову контролюється цілісність усієї мочалки, відсутність забруднень і якість пошиву.

– Які плани у вас на найближчий час? На чому будете робити акцент у виробництві, щоб відповідати сучасним тенденціям?

– Головний вектор розвитку на даний час – це розширення географії своєї присутності. Зараз хочемо закріпитися і збільшити аудиторію прихильників нашої продукції з вже існуючим асортиментом. Але ми завжди готові до співпраці, якщо якась роздрібна мережа чи імпортер нашої продукції за кордон захоче розробити унікальну позицію чи лінійку винятково для своїх потреб, ми це зробимо зі всією душею. Поки що не будемо забігати далеко наперед, адже час диктує свої правила. Ми будемо намагатися крокувати в ногу із сучасними тенденціями, змінюватися і ставати кращими для своїх партнерів та кінцевих споживачів.

Для зв'язку з персональним менеджером та уточнення всіх деталей співпраці телефонуйте +380 (63) 754 85 85.

E-mail: maisonopt@gmail.com

Сайт компанії: www.maisonopt.com.ua

 

Читайте також: ТОП-10 переваг під час вибору офісу в сучасному світі

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*