Саме зараз найкращий час, щоб стати лідером у своїй галузі, — Єгор та Аліна Долініни, власники групи компаній DVE
У розмові з TradeMaster.UA Єгор та Аліна Долініни розказали, як їхній бізнес пережив початок повномасштабної війни та адаптувався до нових умов, а також поділилися амбітними цілями із виходу на світовий ринок.
— Розкажіть про вашу компанію, виробництво, товари які ви виробляєте?
— DVE — сімейна група компаній. Чому сімейна? Тому що ми як родина є власниками компанії, рука об руку працюємо на спільне благо нашого бізнесу.
До групи входить п’ять брендів, які об’єднанні спільними цінностями та корпоративною культурою, а саме: Bagland, DVE, Konstar, Home Rest, Have a Rest.
Ми є національними виробниками рюкзаків, сумок та дорожніх валіз, домашніх меблів і аксесуарів, із власними двома фабриками у місті Лебедин, а також маємо потужний парк обладнання.
Ми являємось одними із лідерів постачання в Україну матеріалів та фурнітури для виробництва рюкзаків, сумок та валіз.
— Як змінилася діяльність компанії після 24 лютого 2022 року? Чи постраждало виробництво, що було з персоналом, чи змінився асортимент, що відбувалось в середині компанії?
— Звісно, як і вся Україна, на початку повномасштабної війни ми закрили всі філіали та перевезли наше обладнання до безпечного місця і до середини березня очікували, думали як діяти далі. На щастя, наше виробництво не постраждало та майже всі співробітники фабрики знаходилися в місті, завдяки чому ми змогли знову відкритися і розпочати працювати. Хоча в офісі працювало тільки декілька співробітників, які були і за менеджерів і за комірників, за що ми їм безмежно вдячні.
— З якими труднощами ви зіштовхнулись та як їх вирішували?
— Постало питання клієнтів, продажів, оскільки виробляти ми могли, але потрібний був збут. Тому компанія почала активно займатися пошуком нових клієнтів і розпочали пошиття військових рюкзаків для Міністерства оборони.
— Яка наразі ситуація в компанії? Як закінчили 2022 рік та які плани на 2023? Чи випустили за цей час нові продукти? Що змогли покращити в компанії загалом?
— Саме влітку 2022 року ми зрозуміли, що потрібно масштабувати та збільшувати об’єми виробництва компанії. Тому ми почали розробляти нові моделі нашої продукції, вести активну соціальну політику, допомагаючи країні, військовим та постраждалим людям, відкрили відділ активних продажів із напрацювань нових клієнтів.
Наші плани 2023 рік — це, в першу чергу, охоплення ринку всієї України. Ми вже випустили нову колекцію рюкзаків від бренду Bagland і відкрили шоу-рум матеріалів і фурнітури в Києві від бренду Konstar; також запустили виробництво власної фурнітури. Ставимо мету досягнути об’єму виробництва по всім продуктам від 1,5 млн грн. на день.
Головна і наймасштабніша наша мета — вихід на європейський ринок. Ми прагнемо показати всьому світу, що українське виробництво — сучасне та надійне.
Також нашим пріоритетом є наша команда, яку ми не тільки наймаємо, а й навчаємо, розвиваємо шляхом активної роботи HR-директорки та її команди.
— Які поради ви можете дати бізнесу в Україні? На що треба звертати увага загалом?
— Не бійтеся рухатися вперед! Саме зараз той час, щоб проявити себе, активізувати всі свої сили та вміння і стати лідером у своїй галузі. Саме українські бренди мають бути лідером на своєму ринку і бути прикладом для іноземних компаній.
Поставте собі мету, що саме ви хочете досягти, разом із своєю командою пропрацюйте шлях до цієї цілі, і тоді ви можете досягнути найвищих вершин. Дійте тут і зараз, немає ніяких завтра, є тільки сьогоднішня мить!
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Інтерв'ю >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар