Щербаков Павел, Генеральный директор и основатель Consulting for Retail (C4R - СиФоР).

Щербаков Павел, Генеральный директор и основатель Consulting for Retail (C4R - СиФоР).

ПІБ: Щербаков Павло

Дата народження: 04.07.1977

Посада: Генеральний директор і засновник

Компанія: Consulting for Retail (C4R - СіФоР).

Освіта:

1994-1999 Казахський Національний Технічний Університет, Машинобудівний факультет, "Матеріалознавство в машинобудуванні" 

Кар'єра:

1999-2006 працював у міжнародній компанії в Чехії, починаючи від асистента керівника відділу закупівель до Директора IT.

2006-2014 Чеська консалтингова компанія, що займається розвитком і продажем інформаційних систем для роздрібних мереж. Починаючи на посаді консультанта, пройшов через усі ключові позиції в компанії, що стосуються консалтингу.

З 2011 по 2014 роки займався розвитком нових ринків, вибудовуванням команди та створенням філії в Україні.

У 2015 заснував компанію Consulting for Retail, в основу стратегії якої було покладено надання консалтингових послуг для ритейлерів в Україні та за кордоном.

Наприкінці 2015 року було підписано проєкт з компанією Novus, де впроваджувалися інструменти з управління асортиментом. Надалі Novus став нашим стратегічним клієнтом.

Того ж року було засновано компанію IRCG s.r.o. (International Retail Consulting Group), яка реалізовувала проєкти в різних країнах, включаючи Казахстан, Чехію та інші.  

Не зупиняючись на досягнутому і прагнучи до того, щоб якомога більше ритейлерів отримали можливості зростання за допомогою цифрової трансформації та оптимізували свої бізнес-процеси, 2023 року Павло Щербаков заснував холдинг Atriny Group, який об'єднав під своїм крилом команди Consulting for Retail, IRCG, а також ще 3 інноваційні компанії:

  • Num8erz - інтелектуальна аналітична платформа для категорійних менеджерів і фахівців з маркетингу.
  • Freshto - спеціалізується на ефективному управлінні строками придатності товарів.
  • Spacefy AI - інноваційна платформа для автоматичної генерації кластерних і специфічних планограм, що дає змогу організувати роботу з планограмами «під ключ»: від етапу завантаження даних до проведення аудиту.

Всі 5 підрозділів Atriny Group змогли стати цілісною силою, що сприяє комплексній трансформації роздрібної торгівлі.

Починаючи з 2015 року нами були відкриті офіси в більш ніж 5 країнах. У кожній країні ми працюємо з лідерами ринку ритейлу. Зокрема, серед наших клієнтів АТБ і Аврора в Україні, Магнум у Казахстані, Linella в Молдові.

Ми реалізували понад 240 успішних проєктів у різних галузях ритейлу, включаючи сфери категорійного менеджменту, ланцюга поставок, складської логістики, ERP, управління асортиментом і викладкою. 

Потреба ринку в різних технологіях сприяла і розвитку команди, яка вже налічує близько 100 фахівців високого рівня. Наші працівники навчаються на спеціалізованих курсах, здобувають освіту в міжнародних навчальних закладах і активно застосовують свої знання та досвід на проєктах.

Реалізовуючи проєкти з нашими клієнтами, ми стаємо партнерами та допомагаємо їм досягати найкращих результатів, даючи змогу розуміти свої дані, забезпечувати їхню доступність у тих процесах планування, в яких вони потрібні, і тоді, коли вони потрібні. 

Місія компанії – надавати найкращі рішення в ритейлі для наших клієнтів і забезпечити трансформацію бізнесу для досягнення цілей, які стоять перед ними.