03 грудня 2024

Побудова резервних системи живлення з альтернативними каналами зв


Побудова резервних системи живлення з альтернативними каналами зв

ЯК ВИБРАТИ ЗАРЯДНУ СТАНЦІЮ ДЛЯ МАГАЗИНІВ, ОФІСІВ ТА ПІДПРИЄМСТВ

Потреба бізнесу в резервних джерелах живлення стає все більш критичною через загрози для енергосистеми України. Два роки тому росіяни почали руйнувати українську енергосистему, що завдало значної шкоди енергетичному сектору країни. Незважаючи на титанічні зусилля військових, команд ППО та енергетиків, енергосистема залишається вразливою. Уряд запровадив аварійні або планові відключення через зниження потужностей атомної та гідрогенеруючої енергії. Підприємства готуються до можливих перебоїв в електропостачанні, щоб забезпечити безперебійну роботу. Забезпечення резервного електроживлення магазинів, офісів чи складів – це складний і багатоступеневий процес, що включає кілька важливих етапів.

VERNA проєктує та впроваджує системи резервного живлення для безперервності бізнес-процесів замовників. Цикл робіт включає кілька етапів.

Перш за все, наші фахівці визначають перелік обладнання замовника, яке потребує резервного живлення, та розраховують необхідну пікову потужність для його роботи. Далі вони визначають гарантований час роботи без електроенергії та час, необхідний для відновлення системи. Крім того, наші спеціалісти готують схему розміщення обладнання, здійснюють монтаж електросистеми та системи кабельного сполучення (СКС), а також вибирають і забезпечують постачання необхідного обладнання. 

У компанії VERNA працює команда кваліфікованих фахівців, які виконують всі ці роботи. Наші спеціалісти мають всі необхідні сертифікати та дозволи для проведення таких робіт. 

 

ТИПОВЕ РІШЕННЯ VERNA ДЛЯ ВІДОМОЇ РИТЕЙЛОВОЇ МЕРЕЖІ

2024 року постійний замовник VERNA звернувся до нас для розробки та організації типового рішення для безперебійної роботи мережі магазинів під час можливого відключення електроенергії. 

Замовник: мережа з 45 магазинів, кожна торговельна точка якої складається з одного магазину та одного складу.

Перелік обладнання, необхідного для роботи кожного з магазинів

Фахівці VERNA разом з ІТ-фахівцями замовника визначили обладнання, яке потрібно для роботи торгової точки та пікова потужність кожного з приладів. ІТ-обладнання: ноутбук та роутер; спеціалізоване банківське обладнання: фіскальний реєстратор, термопринтер та сканер штрих-кодів; обладнання для системи відеонагляду: ІР камери, неттоп, комутатор та маршрутизатор.  

Вимоги замовника щодо навантаження та часу роботи

Ми визначили необхідне пікове навантаження для кожної торгової точки. Для магазину - 200 Вт та 100 Вт для складу. Замовник визначив, що необхідний час гарантованої роботи для торгової точки без електроенергії - 5 годин для магазину та 10 годин для складу.

Запропонована модель зарядної станції - Bluetti AC180P

 

РЕЗЕРВНІ КАНАЛИ ЗВ'ЯЗКУ

Для стабільного інтернету ми будуємо два резервні канали зв'язку. У разі зникнення сигналу від основного провайдера система автоматично перемикається на резервний канал зв'язку. Роутер із підтримкою мобільної мережі працює на частоті GSM 4G або 3G залежно від покриття оператора.

Інший резервний екстрений канал зв'язку організовано на устаткуванні Starlink. Він використовується як окремий пристрій і не задіяний у роботі всієї системи та магазину.  

Після проєктування та монтажу компанія VERNA здійснює подальший супровід Starlink та іншого обладнання.

Зараз спроєктовані та впроваджені VERNA системи працюють вже в кількох мережах наших інших замовників сфери ритейлу банківського сектору та медичних лабораторіях.

 

Деталі проєкту та переваги рішення

Компанія VERNA розробила ефективне та ергономічне рішення для забезпечення безперебійної роботи магазинів та складів на всіх 45 локаціях. Враховуючи специфіку роботи роздрібної мережі, була підібрана необхідна зарядна станція, яке забезпечить стабільне функціонування усіх процесів під час тривалого відключення електроенергії.

Завдяки зарядній станції Bluetti AC180P (1800Вт / 1440Вт/год), всі торгові точки та склади зможуть функціонувати без перебоїв. Запропонована модель забезпечує необхідний час роботи обладнання в разі відключення електроенергії, що гарантує безперервність бізнес-процесів.

Це рішення дозволяє ефективно керувати енергоспоживанням та мінімізувати ризики, пов'язані з раптовими відключеннями електрики, що є критично важливим для успішного ведення бізнесу в сучасних умовах.

ПЕРЕВАГИ ПОРТАТИВНОЇ ЗАРЯДНОЇ СТАНЦІЇ ДЛЯ МАГАЗИНІВ ПІДПРИЄМСТВ

У порівнянні з традиційними генераторами, портативні зарядні станції є не лише безшумними та чистими, але й економлять час і ресурси, які зазвичай потрібні для обслуговування генераторів.

У світлі постійної потреби в надійному живленні для робочих процесів, портативні зарядні станції стають неоціненим активом і мають:

• Можливість підключення кількох споживачів струму одночасно, що дозволяє забезпечити енергією кілька пристроїв одночасно, щоб підтримати безперебійну роботу.

• Швидке заряджання. Повна зарядка займає всього півтори години, а 80% заряду можна отримати за годину.

• Можливість заряджання під час використання. Станцію можна заряджати в процесі підключення до неї інших пристроїв, що забезпечує неперервну роботу.

• Надійність і безпека. Портативні джерела живлення відзначаються міцним корпусом і захисними системами, що гарантують безпеку використання.

• Різноманітність джерел живлення: заряджати станцію можна не лише від мережі 220 Вольт, але й від запалювача 12 Вольт або сонячних панелей, генератора, що робить її ідеальним рішенням для різних умов.

•  Екологічна чистота. Портативна зарядна станція працює без вихлопів та продуктів горіння, що робить її екологічно безпечним рішенням.

 

ВИРОБНИКИ

Для корпоративного бізнесу важливо обирати портативні зарядні станції відомих брендів, оскільки вони забезпечують високу якість і надійність, зазвичай універсальні та прості в експлуатації. Bluetti, EcoFlow, Jackery, 2E, Bandera Power, PowerPlant, Anker, Choetech популярні на українському ринку завдяки швидкій зарядці та широкому асортименту моделей.

 

https://cdn.prod.website-files.com/638ee7d3213c11f7ebbc47d1/6661ef0f1da198d51924f3be_logo%2057.jpg

 

Завдяки висококваліфікованій команді спеціалістів, VERNA гарантує не лише ефективність та надійність вибраних рішень, а й забезпечує їх адаптацію під специфіку кожного замовника. Усі роботи виконуються відповідно до найвищих стандартів якості, а використання сучасних зарядних станцій та резервних каналів зв'язку дозволяє бізнесу залишатись у робочому стані навіть за умов надзвичайних ситуацій. Системи, впроваджені компанією VERNA, вже успішно функціонують у ритейлі, банківському секторі та медичних установах, що свідчить про високу ефективність та надійність пропонованих рішень.

 

ПРО КОМПАНІЮ VERNA 

VERNA спеціалізується на IT-рішеннях для ритейлу, заснованих на 20 річному досвіді роботи. 

Компанія має фахівців на всій території України, що дозволяє успішно будувати і обслуговувати IT інфраструктури великих роздрібних мереж в будь-якій точці України, включаючи: 

- системи відеоспостереження та відеоаналітики для безпеки, контролю якості обслуговування покупців і маркетингу; 

- комплексні проєкти по побудові мережевої інфраструктури, 

- мережі WiFi, 

- систем контролю доступу магазинів та складів; 

- технічну підтримку користувачів та IT обладнання. 

Серед наших клієнтів такі провідні компанії та мережі: Intertop, Brocard, PUMB, Метро, IQOS, Luxoptiсa, АВК, Fozzy Group, SIM23, Мегамаркет, GoodWine, Promodo, Kernel Group, Cargil, Arcelor Mittal, ПАТ Запоріжсталь, Jacobs, Metinvest, Raiffeisen Bank, Таскомбанк та інші.

www.verna.ua

verna@verna.ua

+38 044 33 44 038

 


ПопередняВесь списокНаступна


Комментарии

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*