Sainsbury’s запропонувала продукцію за цінами Aldi, щоб заманити клієнтів
Торгівельна мережа Sainsbury's заявила, що почне збігати свої ціни з німецьким дискаунтером Aldi на сотні продуктових товарів у спробі боротьби за частку на ринку. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.
У рамках цього зобов’язання клієнтам Sainsbury's буде запропоновано 250 якісних продуктів, які відповідають цінам, виставленим в Aldi.
Цінова відповідність - це перша нова ініціатива плану генерального директора Саймона Робертса, оголошеного ще в листопаді, з метою "повернути їжу в основу бізнесу".
"Ми досягаємо значного прогресу у виконанні нашого плану Food First, і я твердо впевнений, що в ці важкі часи ми робимо ще більше, щоб допомогти нашим клієнтам заощадити гроші, - сказав Робертс. - Наше нове зобов'язання відповідати цінам Aldi на сотні наших найпопулярніших продуктів означатиме, що наші клієнти можуть бути впевнені, що вони отримують ту якість, яку вони очікують від Sainsbury's за вигідними цінами".
Ініціатива слідує за подібним заходом конкурента Tesco, який у березні минулого року оголосив, що знизить ціни на власні марки та фірмові товари в рамках стратегії залучення покупців до своїх магазинів замість Aldi або Lidl.
Читайте також: Sainsbury’s випустить власний бренд чайних пакетиків з рослинної сировини
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: цінова війна, конкуренція, рітейл
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар