Coca-Cola випробує паперові пляшки на європейському ринку

Coca-Cola вперше випробує паперову пляшку цієї весни. Пляшка була розроблена раніше у співпраці з The Paper Bottle Company (Paboco), повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
У жовтні минулого року Coca-Cola представила прототип своєї паперової пляшки. Пляшка складається з паперової оболонки з внутрішнім шаром та кришкою, що переробляється. Кінцевою метою є розробка пляшки, яку можна повністю переробити як папір.
Пляшка, створена Paboco у співпраці з Cola-Cola, придатна як для газованих, так і для негазованих напоїв. Крім того, у ній також можна розмістити косметичні засоби або будь-які інші рідини.
Гігант напоїв збирається випробувати пляшку на практиці на угорському ринку. Завдяки партнерству з інтернет-магазином kifli.hu 2000 споживачів зможуть скуштувати в новій пляшці напої рослинного походження AdeZ, вироблені компанією Coca-Cola.
"Цей тест є важливим кроком для оцінки ефективності роботи паперової пляшки в реальному житті та реакції споживачів на неї", - сказав Штайн Франссен, менеджер з інновацій в галузі упаковки та досліджень в Coca-Cola Europe
Паперова пляшка відповідає амбіціям Coca-Cola "Світ без відходів". Компанія хоче перероблювати 100 відсотків упаковки до 2025 року.
Читайте також: Coca-Cola зафіксувала падіння прибутків на 11% у 2020 році
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: паперова пляшка, екологія
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар