Carrefour Polska зменшує кількість пластику у пляшках з водою Private Label
Carrefour Polska оголосила, що зменшила використання пластику в упаковці багатьох своїх товарів власної торгової марки, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Рітейлер зменшив вагу пластику в пляшках з водою і кількість пластикової упаковки, що використовується в інших продуктах власних марок.
Цей крок призвів до вилучення з обігу 3,2 тонни пластмас. Минулого року мережа супермаркетів зменшила використання пластику на 15 тонн в рамках ширшої політики щодо упаковки.
Компанія охарактеризувала це як "наступний крок" у своїй стратегії харчової трансформації, яка спрямована на зменшення кількості пластику, що використовується в її операціях, сприяючи зменшенню відходів упаковки.
Carrefour також має на меті підвищити рівень обізнаності у галузі охорони навколишнього середовища та необхідності розділення відходів.
Торік гігант роздрібної торгівлі зменшив загальну вагу упаковки з приватними марками на цілих 20,5 тонн.
Роздрібний продавець пообіцяв зменшити вагу упаковки приватних торгових марок на 300 тонн та зробити 100% упаковки приватних торгових марок придатною для переробки або компостування до 2025 року.
Читайте також: Carrefour Polska розширює асортимент екологічного одягу
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: рітейл. екологія
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар