12 травня 2021

Carrefour Polska зменшує кількість пластику у пляшках з водою Private Label

Carrefour Polska зменшує кількість пластику у пляшках з водою Private Label
1175

Carrefour Polska оголосила, що зменшила використання пластику в упаковці багатьох своїх товарів власної торгової марки, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Рітейлер зменшив вагу пластику в пляшках з водою і кількість пластикової упаковки, що використовується в інших продуктах власних марок.

Цей крок призвів до вилучення з обігу 3,2 тонни пластмас. Минулого року мережа супермаркетів зменшила використання пластику на 15 тонн в рамках ширшої політики щодо упаковки.

Компанія охарактеризувала це як "наступний крок" у своїй стратегії харчової трансформації, яка спрямована на зменшення кількості пластику, що використовується в її операціях, сприяючи зменшенню відходів упаковки.

Carrefour також має на меті підвищити рівень обізнаності у галузі охорони навколишнього середовища та необхідності розділення відходів.

Торік гігант роздрібної торгівлі зменшив загальну вагу упаковки з приватними марками на цілих 20,5 тонн.

Роздрібний продавець пообіцяв зменшити вагу упаковки приватних торгових марок на 300 тонн та зробити 100% упаковки приватних торгових марок придатною для переробки або компостування до 2025 року.

Читайте також: Carrefour Polska розширює асортимент екологічного одягу

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також