Lego відмінила поділ конструкторів за гендерною ознакою

Датська компанія Lego, найбільший у світі виробник конструкторів, виступила із заявою про намір активно боротися з гендерними стереотипами при створенні власної продукції. Компанія припинила маркувати конструктори як призначені спеціально для хлопчиків або дівчаток. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на інформацію на офіційному сайті Lego.
«Компанія прагне зробити гру більш інклюзивною та забезпечити, щоб творчі амбіції дітей - як зараз, так і в майбутньому - були обмежені гендерними стереотипами», - прокоментували в прес-службі компанії, відзначивши, що продукція та маркетинг Lego будуть доступні для всіх і не міститимуть гендерних упереджень і шкідливих стереотипів.
У своїй заяві Lego посилається на дослідження, згідно з яким 71% хлопчиків і 42% дівчаток висловлюють турботу через те, що над ними будуть сміятися, якщо вони гратимуться з іграшкою, яка зазвичай асоціюється з іншою статтю. Крім того, були отримані дані, згідно з якими 59% батьків хлопчиків і лише 48% батьків дівчаток заохочують їхнє прагнення до гри в конструктори
«Переваги творчої гри, такі як розвиток впевненості, креативності та навичок спілкування, відчуваються усіма дітьми, але ми все ще стикаємося з віковими стереотипами, згідно з якими заняття підходять тільки для однієї конкретного статі», - додали в компанії, відзначивши, що нова кампанія «Ready for Girls» спрямована на те, щоб залучити до гри більше дівчаток, гарантуючи, що вони не «упустять переваги гри через очікування суспільства».
Читайте також: Продажі Lego в першому півріччі зросли до рекордних показників
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, лего, новости ритейла, гендерное равенство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар