02 листопада 2021

Colruyt знімає Nutella з полиць через цінові суперечки

Colruyt знімає Nutella з полиць через цінові суперечки
1412

Торгівельна мережа Colruyt зняла частину асортименту Nutella з прилавків. Таким чином рітейлер тисне на постачальників під час перемовин щодо цін, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.

У магазинах Colruyt ще є 900-грамові баночки Nutella, але відсутні 400-грамові. Торгівельна мережа та Nutella Ferrero не можуть домовитися про підвищення цін.

Залучені сторони не бажають коментувати конфлікт. «Супермаркети вільні у визначенні асортименту. Ми продовжуємо вести конструктивні переговори і сподіваємося, що незабаром наші клієнти знову зможуть знайти на полицях свій улюблений продукт», – зазначив речник Ferrero Ян Де Граве.

Слід було очікувати, що поточні щорічні дискусії між рітейлерами та виробниками брендів будуть важкими: майже всі виробники вже оголосили про підвищення цін, але мережі супермаркетів побоюються, що їм буде важко поояснити ці підвищення цін споживачам. Тим більше це стосується Colruyt, оскільки роздрібний продавець завжди гарантує найнижчі ціни.

Більше того, на полицях Colruyt бракує більше продуктів, зокрема Unilever, Colgate-Palmolive та Mondelez. Це не перший випадок, коли рітейлер стикається з подібними конфліктами за останні роки – раніше через це пройшли, зокрема, Nestlé, Mars, PepsiCo та Coca-Cola.

Читайте також: Бельгійські фермери обурені ціновою політикою дискаунтерів: на полицях молоко дешевше за воду

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також