21% споживачів починають закуповуватися до Нового року у червні – дослідження
За підсумками спільного дослідження Google та Ipsos, у 2021 році 21% споживачів почали купувати подарунки на Новий Рік у червні. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
У рамках цього дослідження Google та Ipsos вивчили поведінку споживачів у регіоні ЄMEA, який включає країни Європи, Близький Схід та Африку. Воно допомогло визначити ранні поведінкові тренди, знання яких допоможе брендам успішно зустріти сезон новорічних покупок у 2021 році.
В останні роки сезон новорічного шопінгу починається все раніше. За даними Google та Ipsos, 37% споживачів у регіоні ЄМЕА зазначили, що у 2021 році планують розпочати святкові покупки раніше, ніж у 2020-му. Це, насамперед, пов'язано з досвідом минулого року, коли через пандемію традиційний шопінг став проблемою, у зв'язку з безліччю карантинних обмежень.
«Через ранній початок новорічного шопінгу зростає і конкуренція серед рітейлерів. Щоб задовольнити попит, їм доводиться набагато раніше запускати святкові кампанії і робити все, щоб їхній бренд першим спадав на думку покупцю, — розповідає Рут Баллетт, керівник напряму рітейл-маркетингу по регіону ЄMEA в Google. — Вони змушені адаптувати рекламу під потреби покупців та шукати ефективніші канали комунікацій на кожному етапі шляху до покупки».
Як позначилася пандемія на новорічному шопінгу? Пандемія продовжує впливати на купівельну поведінку і життя всього світу загалом. Багато хто вже звик дотримуватися маскового режиму та соціальної дистанції, але є й більш глобальні зміни. Наприклад, споживачі тепер більше уваги приділяють тому, де саме вони купують. Очевидно, що найбільше від наслідків Covid-19 страждає малий бізнес, тому покупці по всьому світу намагаються підтримувати його. Згідно з дослідженнями Google та Ipsos, 56% респондентів у регіоні ЄМЕА планують цього року зробити більше покупок у невеликих місцевих магазинах.
Пандемія також позначається і на завантаженості онлайн-магазинів, що призводить до затримок доставки та нестачі товарів, особливо у святковий сезон. Саме тому покупці заздалегідь за допомогою пошуку Google перевіряють наявність товарів. Більше того, 49% заявили, що перед онлайн-купівлею вони хочуть отримати підтвердження, що товар є на складі.
Споживачі стали інакше розпоряджатися своїм бюджетом, почали більше економити, відкладаючи покупки до більш вдалого моменту, наприклад, до розпродажів. Це підтверджується даними Євростату, згідно з якими спостерігається помітне зростання заощаджень європейських домогосподарств. Більше того, звіти про переміщення користувачів Google показують, що відвідуваність офлайн-магазинів по всьому світу поступово повертається до рівня, який був до пандемії. Тому у 2021 році варто очікувати досить бурхливого ефекту відкладеного попиту. 46% покупців у регіоні ЄМЕА планують відкласти покупку подарунків до початку розпродажів..
Читайте також: Що купують українці на Black Friday 2021
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар