Заснований Кейт Хадсон бренд Fabletics крокує Європою

Бренд спортивного одягу для чоловіків та жінок Fabletics, заснований актрисою Кейт Хадсон, Адамом Голденбергом та Доном Ресслером, зміцнює свої позиції у США та Західній Європі. Флагманський магазин площею близько 220 квадратних метрів відкрився в центрі Лондона, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashion United.
Двохрівневий магазин пропонує повний асортимент чоловічого та жіночого одягу, а також спеціальну лінійку верхнього одягу, товари для холодної погоди та одяг для активного відпочинку. Торгові площі нового магазину Fabletics були спроектовані з урахуванням цифрового коріння бренду та з використанням технологічного підходу, щоб запропонувати безшовний багатоканальний купівельний досвід. Клієнти магазину матимуть можливість запросити інший розмір або колір, а також перевірити наявність товару на складі та отримати поради консультанта, не залишаючи примірювальної.
Крім того, у всіх магазинах встановлені сенсорні екрани з гідом по стилю, а POS-системи на базі iPod дозволяють співробітникам Fabletics допомагати покупцям робити покупки на сайті та організовувати доставку товарів до дверей.
За даними на кінець 2021 року, до роздрібної мережі Fabletics входить 72 магазини, більшість з яких розташовані в США. Перший магазин в Європі був відкритий у жовтні цього року в Берліні, після чого було відкриття експериментального pop-up простору в Лондоні. У компанії відзначають, що Великобританія залишається найбільшим європейським ринком та ідеальним полігоном для випробувань. Найближчими роками кількість магазинів бренду в Сполученому Королівстві буде збільшено.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, фаблетикс, Ритейл, что нового в ритейле Украины, кейт хадсон
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар