12 січня 2022

P&G наблизилася до створення власного метавсесвіту

P&G наблизилася до створення власного метавсесвіту
1441

Procter & Gamble приєдналася до глобального тренду зі створення власного метавсесвіту - б'юті-напрямок найбільшого FMCG-гравця представив на виставці CES 2022 віртуальний світ BeautySphere. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

У BeautySphere користувачі зможуть вивчити склад продукції P&G Beauty (змодельований контент дозволить стати свідком процесу відбору рослин для виробництва косметики), відвідати стріми, виконувати інтерактивні завдання та дізнатися про принципи «відповідальної краси» — у віртуальному світі бренд транслюватиме цінності інклюзії, безпеки, рівності та стійкості.

Відвідати BeautySphere зможуть власники ПК – доступ у віртуальний світ відкриється без додаткових VR-девайсів. Експерти зазначають, що кейс став першим кроком бренду на шляху створення власного метавсесвіту.

Новини про створення метавсесвітів все частіше зустрічаються поза IT-індустрією. Наприклад, на початку 2022 року у ЗМІ обговорювалися плани H&M відкрити 3D-магазин у Metaverse (пізніше представники бренду спростували цю інформацію), а Disney інтегрував у свої парки Disneyland AR-атракціони.

Читайте також: Procter & Gamble підвищить ціни на більшу частину продукції

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також