P&G наблизилася до створення власного метавсесвіту

Procter & Gamble приєдналася до глобального тренду зі створення власного метавсесвіту - б'юті-напрямок найбільшого FMCG-гравця представив на виставці CES 2022 віртуальний світ BeautySphere. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
У BeautySphere користувачі зможуть вивчити склад продукції P&G Beauty (змодельований контент дозволить стати свідком процесу відбору рослин для виробництва косметики), відвідати стріми, виконувати інтерактивні завдання та дізнатися про принципи «відповідальної краси» — у віртуальному світі бренд транслюватиме цінності інклюзії, безпеки, рівності та стійкості.
Відвідати BeautySphere зможуть власники ПК – доступ у віртуальний світ відкриється без додаткових VR-девайсів. Експерти зазначають, що кейс став першим кроком бренду на шляху створення власного метавсесвіту.
Новини про створення метавсесвітів все частіше зустрічаються поза IT-індустрією. Наприклад, на початку 2022 року у ЗМІ обговорювалися плани H&M відкрити 3D-магазин у Metaverse (пізніше представники бренду спростували цю інформацію), а Disney інтегрував у свої парки Disneyland AR-атракціони.
Читайте також: Procter & Gamble підвищить ціни на більшу частину продукції
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, проктер энд гембл, Ритейл, мировые производители, производство, метавселенная
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар