PepsiCo відмовиться від первинного пластику в упаковці чіпсів та сухариків у Європі

PepsiCo оголосила про плани до 2030 року повністю замінити в Європі первинний пластик переробленим або відновлюваним у складі упаковки всіх своїх снекових брендів, включаючи Lay's, Doritos, Walkers. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Споживчі тести нової упаковки розпочнуться в європейських країнах вже у 2022 році, перший експеримент пройде у Франції із пачками Lay's. Пізніше цього року також протестують упакування деяких продуктів бренду Walkers у Великій Британії.
Джерелом вторинного пластику стануть перероблені відходи від снекових пакетиків, а відновлювані матеріали отримають із побічних продуктів рослинного походження, наприклад, відпрацьованої олії або відходів целюлози. Завдяки цьому PepsiCo розраховує на 40% скоротити викиди парникових газів на тонну упаковки.
PepsiCo використовує гнучку упаковку для своїх чіпсів і сухариків, оскільки вона має безліч переваг. У порівнянні з іншими видами упаковки, це легший матеріал і, відповідно, має менший вуглецевий слід. Фольговані пакетики також ефективно зберігають свіжість продуктів, що зменшує кількість харчових відходів. Тим не менш, компанія розуміє - щоб зменшити обсяги первинного пластику, що використовується, і побудувати економіку замкнутого циклу для снекової упаковки, необхідні зміни.
Компанія працюватиме у трьох ключових напрямках: правильний склад, правильна інфраструктура та нове життя гнучкої упаковки. Крім переходу на відновлювані та перероблені матеріали, PepsiCo розробила програму «Зробимо упаковку краще» (Making Bags Better). В рамках цієї програми компанія інвестує в інновації, які дозволять розширити застосування гнучкої упаковки. Цілі компанії в галузі гнучкої упаковки – це один із ключових напрямків роботи, передбачених стратегією PepsiCo Positive.
Раніше компанія вже оголошувала про плани трансформації упаковки напоїв. На початок 2022 року упаковка продукції бренду Pepsi на європейських ринках буде зроблена зі 100% переробленого пластику (rPET). Також продовжиться розробка багаторазових форматів споживання напоїв, таких як SodaStream, що зменшить кількість одноразових пластикових пляшок приблизно на 200 млрд штук до 2030 року.
Читайте також: Beyond Meat та PepsiCo займуться розробкою рослинного в’яленого м’яса
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, пепси, экология, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар