Trussardi поновив айдентику бренду

Італійський дім моди Trussardi представив оновлену айдентику бренду. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Букви нового логотипу стали округлішими, між ними збільшилася відстань. Зображення собаки породи грейхаунд, який в 1973 році був обраний символом бренду, в сучасній інтерпретації набуло графічної круглої форми за образом міфологічного символу «Уроборос» (від грецьких слів: oura – «хвіст» і boros – «пожирач»), що уособлює нескінченне відродження.
Цей символ вважається одним із перших знаків в історії людства, що позначають нескінченність. На оновленій емблемі грейхаунд зображений у профіль – ніби постійно перебуває в русі, символізуючи «вічне та циклічне оновлення життя».
Новий фірмовий стиль – перший крок до переосмислення естетики Дому під керівництвом креативних директорів Серхата Ішіка та Бенджаміна Олександра Хусебі.
Свою першу колекцію сезону осінь-зима 2022/2023 в цьому статусі вони представлять 26 лютого у рамках Тижня жіночої моди в Мілані. Генеральний директор Trussardi Себастьян Зуль зазначив, що у 2022 році на компанію чекає масштабний ребрендинг, який «відкриє новий розділ в історії модного будинку». Він також підкреслив, що у Дома велика спадщина, але йому не вистачало творчого спрямування, яке б «відповідало первісним цінностям бренду».
Читайте також: Інфляція на європейському ринку моди досягла історичного максимуму
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, труссарди, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар