08 лютого 2022

Trussardi поновив айдентику бренду

Trussardi поновив айдентику бренду
1464

Італійський дім моди Trussardi представив оновлену айдентику бренду. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

Букви нового логотипу стали округлішими, між ними збільшилася відстань. Зображення собаки породи грейхаунд, який в 1973 році був обраний символом бренду, в сучасній інтерпретації набуло графічної круглої форми за образом міфологічного символу «Уроборос» (від грецьких слів: oura – «хвіст» і boros – «пожирач»), що уособлює нескінченне відродження.

Цей символ вважається одним із перших знаків в історії людства, що позначають нескінченність. На оновленій емблемі грейхаунд зображений у профіль – ніби постійно перебуває в русі, символізуючи «вічне та циклічне оновлення життя».

Новий фірмовий стиль – перший крок до переосмислення естетики Дому під керівництвом креативних директорів Серхата Ішіка та Бенджаміна Олександра Хусебі.

Свою першу колекцію сезону осінь-зима 2022/2023 в цьому статусі вони представлять 26 лютого у рамках Тижня жіночої моди в Мілані. Генеральний директор Trussardi Себастьян Зуль зазначив, що у 2022 році на компанію чекає масштабний ребрендинг, який «відкриє новий розділ в історії модного будинку». Він також підкреслив, що у Дома велика спадщина, але йому не вистачало творчого спрямування, яке б «відповідало первісним цінностям бренду».

Читайте також: Інфляція на європейському ринку моди досягла історичного максимуму

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також