Ренцо Россо роздасть їжу за вакцинацію

Італійський підприємець Ренцо Россо, засновник бренду Diesel, об'єднав зусилля з онлайн-продавцем фермерських продуктів Cortilia для активізації кампанії з вакцинації, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashion Magazine.
Очолюваний сім'єю Россо фонд OTB запустив кампанію, покликану боротися із противниками вакцинації від COVID. Організація роздаватиме ваучери на покупку продуктів харчування в Cortilia всім, хто зробить щеплення в пункті вакцинації в комуні Бассано-дель-Граппа, розташованої неподалік Венеції. Італійці, які щепилися першою дозою, отримають ваучери на 50 євро. За другу та третю запропонують ваучери на 10 євро.
«Це спосіб надати нового імпульсу кампанії з вакцинації, — коментує Аріанна Алессі, віце-президент фонду OTB. — Зокрема, ми хотіли б простягнути руку і допомогти тим, хто ще не щеплений. Пандемія не закінчилася, і важливо, щоб усі були вакциновані».
Читайте також: Diesel представила бездротові навушники
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: covid-19, бизнес, новости ритейла, дизель
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар