21 лютого 2022

Amazon зазнає труднощів із просуванням «розумних» продуктових візків — ними майже не користуються

Amazon зазнає труднощів із просуванням «розумних» продуктових візків — ними майже не користуються
1223

"Розумні" візки для продуктів Amazon, які рітейлер почав використовувати в липні 2020 року, не користуються популярністю серед покупців, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Insider.

Пристрої відслідковують, які товари покупець поклав у кошик чи дістав назад, формують чек та списують гроші з картки при виході з магазину.

Видання пише, що візки Dash Carts застосовують лише в 11-15% випадків, при цьому Amazon очікував приблизно 30%. Зараз такі візки є у 23 магазинах Amazon.

У компанії пояснюють таку ситуацію маленькими розмірами візків - вони не підходять для великих покупок. Крім того, з ними не можна вийти на вулицю та довезти покупки до машини.

Business Insider стверджує, що такий низький попит на «розумні» візки може стати на заваді онлайн-рітейлера залучати нових клієнтів в офлайн-точки.

Amazon розвиває й інші технології для безконтактної оплати товарів - магазини без кас та продавців. Також компанія розробила пристрій для оплати покупок та розпізнавання клієнта за допомогою сканування його долоні.

Читайте також: Amazon і Visa врегулювали суперечку про розмір комісій

 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також