Amazon зазнає труднощів із просуванням «розумних» продуктових візків — ними майже не користуються
"Розумні" візки для продуктів Amazon, які рітейлер почав використовувати в липні 2020 року, не користуються популярністю серед покупців, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Insider.
Пристрої відслідковують, які товари покупець поклав у кошик чи дістав назад, формують чек та списують гроші з картки при виході з магазину.
Видання пише, що візки Dash Carts застосовують лише в 11-15% випадків, при цьому Amazon очікував приблизно 30%. Зараз такі візки є у 23 магазинах Amazon.
У компанії пояснюють таку ситуацію маленькими розмірами візків - вони не підходять для великих покупок. Крім того, з ними не можна вийти на вулицю та довезти покупки до машини.
Business Insider стверджує, що такий низький попит на «розумні» візки може стати на заваді онлайн-рітейлера залучати нових клієнтів в офлайн-точки.
Amazon розвиває й інші технології для безконтактної оплати товарів - магазини без кас та продавців. Також компанія розробила пристрій для оплати покупок та розпізнавання клієнта за допомогою сканування його долоні.
Читайте також: Amazon і Visa врегулювали суперечку про розмір комісій
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, амазон, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар