Ferrero вперше запустила власний онлайн-магазин

Компанія Ferrero запустила власний онлайн-магазин в Італії, щоб проконтролювати онлайн-продаж низки продуктів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
В онлайн-магазині від компанії Ferrero мешканцям Італії доступні пасти Nutella та продукція під брендом Kinder. Зазначається, що новий канал збуту був запущений у рамках плану розширення багатоканальної стратегії компанії. На даний момент можливість замовити товари Ferrero є лише в мешканців Італії, а терміни потенційного запуску онлайн-магазину компанії в інших країнах ще невідомі.
Запуск онлайн-магазину відбувся на тлі складних переговорів щодо цін на продукцію між Ferrero та торговими мережами. Нагадаємо, що в жовтні минулого року з полиць магазинів бельгійської мережі Colruyt зникли невеликі баночки Nutella, оскільки сторони не змогли домовитись про ціну. На початку лютого 2022 року рітейлер підтвердив, що переговори завершилися і торгова мережа продаватиме лише великі банки з шоколадно-горіховою пастою.
При цьому, аналітики нагадують, що минулого фінансового року (завершився наприкінці серпня 2021 року), кондитерська група досягла чистого прибутку в розмірі 988 млн євро, що означає збільшення на 64% порівняно з аналогічним періодом роком раніше. Оборот групи склав 12,7 млрд євро, що на 3,4% вище, ніж у 2020 році.
Читайте також: Компанія Ferrero підбила підсумки 2021 року
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, ферреро, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар