M&S виводить свій дитячий бренд на ринок ресейла
Британський рітейлер Marks&Spencer офіційно виходить на ринок перепродажу дитячого одягу, ставши першим великим роздрібним продавцем, який приєднався до dotte — платформи перепродажу, де батьки можуть купувати, продавати, жертвувати та переробляти дитячий одяг. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на PRO fashion.
Платформа dotte, створена у 2020 році, поєднує 16 незалежних брендів дитячого одягу. В даний час на сайті представлено понад 400 предметів гардеробу.
Продаючи одяг марки M&S Kidswear, користувачі dotte отримуватимуть ваучер на знижку у розмірі 5 фунтів стерлінгів, який можна витратити при покупці в онлайн-магазині M&S на суму від 25 фунтів стерлінгів.
Партнерство з dotte стало ще одним кроком на шляху M&S до скорочення викидів вуглецю та розвитку економіки замкнутого циклу. Крім того, рітейлер сподівається розширити таким чином охоплення клієнтів та залучити їх до свого інтернет-магазину. «Ми розробляємо та виробляємо нашу продукцію таким чином, щоб етикетка M&S означала якість — продукт, який можна передати у спадок, тому що ми вважаємо, що стиль не повинен завдавати шкоди Землі, — коментує Еліс Дагган, керівник департаменту дитячого одягу M&S. — Перепродаж — це зростаючий ринок, і, приєднавшись до колективу dotte, ми з нетерпінням чекаємо на можливість повчитися у цього стартапу і підтримати економіку замкнутого циклу».
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости ритейла, ресейл, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар