27 апреля 2022

Віртуальні кросівки Nike для метавсесвіту продаються за $8000

Віртуальні кросівки Nike для метавсесвіту продаються за $8000
1153

Найбільший виробник спортивного одягу та взуття Nike продовжує інвестувати в метавсесвіт. У грудні 2021 року компанія придбала віртуального дизайнера кросівок RTFKT із надією посісти лідируючі позиції в metaverse. І сьогодні ця програма починає приносити корпорації перший прибуток, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNET.

RTFKT і Nike оголосили про випуск спільної колекції віртуальних кросівок Nike Dunk Genesis Cryptokicks, до якої увійшли 20 тисяч NFT. Їхній зовнішній вигляд може змінюватись з використанням цифрових флаконів вартістю 250 доларів кожен. Щодо самих кросівок, то власники криптовалюти купують їх за ціною в середньому близько 8 тисяч доларів.

Деякі моделі з різкими скінами продаються за шалені суми. Зокрема найдорожчі кросівки продавалися більш ніж за 130 тисяч доларів, а найрідкісніший флакон Alien був проданий за 449 тисяч доларів. У RTFKT зазначають, що власники NFT також можуть виконувати певні завдання для "еволюціонування" скінів.

Наразі не повідомляється, чи зможуть власники токенів придбати реальні еквіваленти товарів. У той же час, у Snapchat вже з'явився спеціальний фільтр для того, щоб носити нові моделі в доповненій реальності.

Nike та Adidas продовжують гонку із входження до метавсесвіту. Німецький бренд у грудні минулого року запустив власну колекцію Into The Metaverse із 30 тисяч NFT у партнерстві з Bored Ape. Подібну стратегію також використали Dolce&Gabbana, Gucci та інші світові бренди. Крім того, Adidas стала власником активів у Sandbox, а Nike інвестувала в Roblox.

 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также