Продажі пива в Польщі впали на тлі кризи біженців в Україні

Carlsberg заявила, що продажі пива в Польщі в березні впали на 3-4% і продовжували падати у квітні, підкреслюючи проблеми скорочення ринку, оскільки споживачі переходять на вино та міцні напої. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Цього року ця тенденція посилилася через додатковий акциз, інфляцію і кризу біженців, спричинену вторгненням росії в сусідню з Польщею Україну.
Майже 3 мільйони українських біженців в’їхали до Польщі менш ніж за два місяці, причому населення лише Варшави зросло приблизно на 15%.
Польські споживчі настрої різко впали з початку війни в Україні, досягнувши мінімуму за 20 років у березні та квітні.
Минулого року споживання пива в Польщі становило 102 літри на людину, що все ще є найвищим показником серед усіх основних ринків Carlsberg.
Carlsberg, який має три пивоварні в країні, є третім за величиною пивоваром у Польщі з часткою ринку близько 20%.
Втім, продажі датської компанії за перший квартал без урахування росії зросли на 27% у річному обчисленні, оскільки споживачі після пандемії почали пити дорожче пиво.
Читайте також: Carlsberg оголосила про вихід з росії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, карлсберг, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар