Google зберіг лідерство серед найдорожчих медіабрендів

Бренд корпорації Google знову очолив рейтинг найдорожчих медіабрендів у світі. Топ-50 склала консалтингова компанія Brand Finance, повідомляє TradeMaster.UA.
Бренд Google оцінюється у 263,4 млрд доларів. За рік його оціночна вартість зросла на 38%. Головний прибуток корпорація отримує з реклами. Минулого року корпорація також очолювала рейтинг.
До трійки лідерів рейтингу також увійшли Facebook – 101,2 млрд доларів та WeChat – 62,3 млрд доларів.
Загалом на технологічні бренди припало 66% від загальної вартості брендів у рейтингу, чималою мірою цьому сприяла пандемія.
На четвертому місці опинився бренд TikTok/Douyin, вартість якого зросла більш ніж утричі за минулий рік і досягла 59 млрд доларів. Популярність бренду зросла завдяки розвагам, а також монетизації контенту користувача в партнерстві з брендами.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости поставщиков, гугл, самые дорогие бренды, рейтинг брендов, рейтинг компаний
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар