04 травня 2022

Google зберіг лідерство серед найдорожчих медіабрендів

Google зберіг лідерство серед найдорожчих медіабрендів
1089

Бренд корпорації Google знову очолив рейтинг найдорожчих медіабрендів у світі. Топ-50 склала консалтингова компанія Brand Finance, повідомляє TradeMaster.UA.

Бренд Google оцінюється у 263,4 млрд доларів. За рік його оціночна вартість зросла на 38%. Головний прибуток корпорація отримує з реклами. Минулого року корпорація також очолювала рейтинг.

До трійки лідерів рейтингу також увійшли Facebook – 101,2 млрд доларів та WeChat – 62,3 млрд доларів.

Загалом на технологічні бренди припало 66% від загальної вартості брендів у рейтингу, чималою мірою цьому сприяла пандемія.

На четвертому місці опинився бренд TikTok/Douyin, вартість якого зросла більш ніж утричі за минулий рік і досягла 59 млрд доларів. Популярність бренду зросла завдяки розвагам, а також монетизації контенту користувача в партнерстві з брендами.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також