G-III Apparel Group стає єдиним власником бренду Karl Lagerfeld

Модний бренд Karl Lagerfeld перейде до управління G-III Apparel Group. Новий власник бачить потенціал для подвоєння обігу бренду, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Через три роки після смерті модельєра Карла Лагерфельда його однойменний бренд переходить до нового власника. Група G-III Apparel, яка вже володіла 19% акцій бренду, тепер купує решту 81% акцій за 200 мільйонів євро.
Інвестор бачить великий глобальний потенціал для модного бренду, який останніми роками переживає бурхливе зростання в Північній Америці. Генеральний директор Морріс Голдфарб прогнозує, що оборот компанії складе понад два мільярди доларів.
Karl Lagerfeld управляє 120 фірмовими магазинами в таких містах, як Париж, Лондон, Берлін, Дубай і Шанхай, а також великою оптовою мережею в США, Європі й Азії. Бренд також управляє інтернет-магазинами karl.com та karllagerfeldparis.com і представлений на різних онлайн-платформах.
G-III Apparel володіє такими відомими модними брендами, як DKNY, Calvin Klein, Tommy Hilfiger і Vilebrequin. Нещодавно група придбала французький дім моди Sonia Rykiel.
Читайте також: Sonia Rykiel залишає історичне приміщення на Сен-Жермен у Парижі
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: Новости производителей, карл лагерфельд, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар