12 мая 2022

До 2026 року частка світових онлайн-продажів одягу досягне 40%.

До 2026 року частка світових онлайн-продажів одягу досягне 40%.
582

Глобальні онлайн-продажі модного одягу найближчими роками знизять темпи зростання і не досягнуть очікуваних 50% обороту сектора, хоча, як і раніше, розвиватимуться краще, ніж традиційна роздрібна торгівля. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modaes.es.

До 2026 року обсяг електронної торгівлі модним одягом зросте на 47,8% до 742,4 млрд доларів. Обсяг усього сектора, за прогнозованого аналітиками темпу зростання, складе близько 1,97 трлн доларів, із них на частку електронної комерції буде припадати близько 37,6%.

Зростання виявиться нижчим, ніж в останні два роки, коли він був форсований пандемійними обмеженнями та закриттям фізичної роздрібної торгівлі.

У період з 2019 по 2021 рік електронна комерція у сфері моди різко зросла на 52,1% до 502,4 млрд доларів, що становить 30% від загального обсягу продажів. Фізичні магазини протягом найближчих трьох років відставатимуть від онлайн-ритейлу — вони збільшать свої продажі на 36,8% до 2026 року, до 1,3 трлн доларів. Це всього на 18,4% більше, ніж у 2019 році — у результаті пандемії фізичний ритейл модного одягу сильно просів, і у 2021 році він показав продажі на 13,4% нижче за допандемійний рівень.

У 2021 році 74% європейських користувачів робили покупки в інтернеті. Із них 68% припало на придбання модного одягу, що залишився, за даними Євростату, найпопулярнішою категорією.

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также