Продажі Dior Sauvage виросли на тлі судового розгляду Джонні Деппа з Емберд Херд

Продажі одеколону Dior Sauvage, амбасадором якого є Джонні Депп, зростали протягом усього судового процесу, що розпочався між актором та його дружиною Емберд Херд кілька місяців тому. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на дослідження WSJ.
Пошукові запити одеколону в Google зросли на 48% – з 823 тис. у березні цього року до 1,2 млн. у квітні, коли розпочався суд.
Французький бренд став одним із найпопулярніших у розділі чоловічих одеколонів на сайтах найбільших онлайн-ритейлерів. Частина шанувальників, як пише видання, купують одеколон, щоб підтримати актора, називаючи цю покупку «кращою інвестицією».
Кількість переглядів контенту Sauvage у TikTok зросла на 63% за кілька тижнів після початку розгляду, досягнувши 209 млн. В результаті Sauvage став другим за популярністю ароматом у світі за пошуком у Google і показниками в соціальних мережах. Перше місце посідає Baccarat Rouge 540.
Джонні Депп – амбасадор Dior з 2015 року. Компанія не стала розривати з актором контракт, продовжуючи показувати рекламу за його участю протягом усього судового розгляду.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, новости производителей, парфюмерия, джонни депп, эмбер херд, джонни депп суд
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар