13 червня 2022

Twitter тестує функцію нагадування продажів лімітованих товарів

Twitter тестує функцію нагадування продажів лімітованих товарів
1025

Користувачі Twitter зможуть отримувати нагадування, коли ритейлери запускатимуть продажі товарів обмеженої кількості, за допомогою нової функції. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.

Twitter випробує цю функцію з такими брендами, як Dior, Home Depot і Fossil.

Люкссові дизайнери, бренди вуличного одягу й інші роздрібні торговці створили тенденцію в останні роки випускати невеликі колекції одягу й аксесуарів, які часто можуть розпродатися за лічені хвилини і викликати ажіотаж серед покупців.

Нова функція від Twitter покликана поліпшити репутацію платформи як майданчика для інформації та новин у реальному часі.

«Це безпосередньо надихнуло жваву розмову про запуск продуктів у нашому сервісі – від нових ігрових консолей і сумок до останніх кросівок обмеженої серії», – сказав Джастін Хоанг, менеджер із продуктів у Twitter, у своїй заяві.

Коли бренди твітують про майбутній запуск продукту, користувачі можуть натиснути кнопку «Нагадати мені» у твіті. Покупці отримають сповіщення програми за 15 хвилин до того, як товар надійде в продаж, і друге сповіщення, коли він з’явиться у продажу.

Читайте також: TikTok тестує покупки у додатку

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також