Twitter тестує функцію нагадування продажів лімітованих товарів
Користувачі Twitter зможуть отримувати нагадування, коли ритейлери запускатимуть продажі товарів обмеженої кількості, за допомогою нової функції. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Reuters.
Twitter випробує цю функцію з такими брендами, як Dior, Home Depot і Fossil.
Люкссові дизайнери, бренди вуличного одягу й інші роздрібні торговці створили тенденцію в останні роки випускати невеликі колекції одягу й аксесуарів, які часто можуть розпродатися за лічені хвилини і викликати ажіотаж серед покупців.
Нова функція від Twitter покликана поліпшити репутацію платформи як майданчика для інформації та новин у реальному часі.
«Це безпосередньо надихнуло жваву розмову про запуск продуктів у нашому сервісі – від нових ігрових консолей і сумок до останніх кросівок обмеженої серії», – сказав Джастін Хоанг, менеджер із продуктів у Twitter, у своїй заяві.
Коли бренди твітують про майбутній запуск продукту, користувачі можуть натиснути кнопку «Нагадати мені» у твіті. Покупці отримають сповіщення програми за 15 хвилин до того, як товар надійде в продаж, і друге сповіщення, коли він з’явиться у продажу.
Читайте також: TikTok тестує покупки у додатку
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: инновации в бизнесе, новости ритейла, технологии для ритейла
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар