Продажі H&M у Східній Європі впали на 22%

Після виходу з ринків росії та білорусі, а також призупинення роботи в Україні, мережа магазинів H&M втратила перспективний прибуток у розмірі понад 22 мільйони доларів. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
«Оперативний результат для цих ринків за квартал становив мінус 228 мільйонів шведських крон (близько 22 мільйонів доларів)», - йдеться у звіті H&M.
Продажі в магазинах в Україні були призупинені з 24 лютого, на росії та білорусі - з 2 березня. Наприкінці травня загальна вартість активів H&M в цьому регіоні оцінюється в 4,4 млрд крон. У трьох країнах 181 магазини закриті, штат працівників становлять близько 7,5 тисяч людей.
Дохід H&M у звітному кварталі збільшився на 17% і становив 54,5 млрд крон, чистий прибуток становив 3,68 млрд шведських крон порівняно з 2,77 млрд крон за той самий період попереднього фінансового року. Усі регіони показали зростання, лише у Східній Європі продажі впали на 22%.
Окрім однойменного бренду, групі також належать торгові марки COS, Weekday, Monki та інші. H&M є найбільшою роздрібною мережею в Європі з торгівлі одягом і аксесуарами.
Читайте також: H&M закрила один із своїх найбільших магазинів)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, Новини рітейлу в Україні, контакти рітейлу в Україні, всі мережі України, перелік мереж україни, перелік усіх магазинів України, новини роздрібних магазинів України
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар