Бренди Bershka, Pull&Bear та Stradivarius залишають Китай
Бренди недорогого одягу Bershka, Pull&Bear та Stradivarius, що належать Inditex, залишають ринок Китаю, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на офіційний лист компанії.
Згідно з заявою Inditex, три перелічені мережі припинять свою онлайн-активність у регіоні, зокрема зупинять продажі через платформу Tmall від Alibaba, де кожен з брендів мав власні віртуальні флагманські магазини.
«Inditex продовжить пристосовуватися до вимог своїх клієнтів у Китаї», - прокоментували цю новину представники іспанського холдингу, додавши, що тепер компанія зосередить увагу китайських споживачів на якісніших пропозиціях брендів Zara, Massimo Dutti, Oysho та Zara Home.
Згідно з оновленою інформацією на офіційному сайті, Inditex наразі управляє загалом 279 магазинами в Китаї, і закриття Bershka, Pull&Bear та Stradivarius не повинне вплинути на спільний бізнес компанії.
Читайте також: Роздрібні продажі на росії рекордно впали після закриття IKEA, Zara та H&M
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости компаний, новости ритейла
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар