12 іноземних брендів остаточно пішли з росії

За даними на початок третього кварталу 2022 року понад 180 компаній на ринку ритейлу оголосили про зупинення комерційної, інвестиційної діяльності, а також поставок на території росії, випливає з матеріалів дослідження консалтингової компанії Knight Frank. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
«Найбільшу частку в структурі профілів займають бренди fashion-сегменту (19%), за ними йдуть FMCG й автомобільні компанії (по 12%), найменша частина припадає на продуктовий сектор, DIY, товари для дому та дітей (по 1%)", - зазначається у дослідженні.
12 іноземних брендів вже остаточно оголосили про вихід з Росії. Серед них - IKEA, Hesburger, Levi's, Victoria's Secret, Jysk, Prisma і Starbucks. Деякі із західних брендів повторно повернулися на ринок під новими брендами, зокрема LPP Group і Mango.
За перші шість місяців 2022 року на ринок вийшли лише два нові міжнародні бренди - Vilhelm Parfumerie у форматі стріт-ритейлу та китайський спортивний гігант Li-Ning. За цим показником було оновлено антирекорд за історію спостереження ринку.
До кінця 2022 року на росію планують прийти чотири турецькі бренди - ресторани швидкого харчування Chitir Chicken, Yesen Burger і Little Kitchen, а також мережа кав'ярень Arabica. Крім того, багато турецьких ритейлерів планують розширити присутність на ринку. Серед них - adL, Mudo, LTB, Twist і Ipekyol.
Читайте також: Розробник World of Tanks продав свій бізнес на росії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости ритейла, санкции против рф, уход компаний из россии
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар