08 липня 2022

12 іноземних брендів остаточно пішли з росії

12 іноземних брендів остаточно пішли з росії
1762

За даними на початок третього кварталу 2022 року понад 180 компаній на ринку ритейлу оголосили про зупинення комерційної, інвестиційної діяльності, а також поставок на території росії, випливає з матеріалів дослідження консалтингової компанії Knight Frank. Про це повідомляє TradeMaster.UA.

«Найбільшу частку в структурі профілів займають бренди fashion-сегменту (19%), за ними йдуть FMCG й автомобільні компанії (по 12%), найменша частина припадає на продуктовий сектор, DIY, товари для дому та дітей (по 1%)", - зазначається у дослідженні.

12 іноземних брендів вже остаточно оголосили про вихід з Росії. Серед них - IKEA, Hesburger, Levi's, Victoria's Secret, Jysk, Prisma і Starbucks. Деякі із західних брендів повторно повернулися на ринок під новими брендами, зокрема LPP Group і Mango.

За перші шість місяців 2022 року на ринок вийшли лише два нові міжнародні бренди - Vilhelm Parfumerie у форматі стріт-ритейлу та китайський спортивний гігант Li-Ning. За цим показником було оновлено антирекорд за історію спостереження ринку.

До кінця 2022 року на росію планують прийти чотири турецькі бренди - ресторани швидкого харчування Chitir Chicken, Yesen Burger і Little Kitchen, а також мережа кав'ярень Arabica. Крім того, багато турецьких ритейлерів планують розширити присутність на ринку. Серед них - adL, Mudo, LTB, Twist і Ipekyol.

Читайте також: Розробник World of Tanks продав свій бізнес на росії

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також