США пред'явить антимонопольний позов до Google через рекламний бізнес

Міністерство юстиції США висуне позов проти Google через монополізацію рекламно-технологічного бізнесу. Влада не влаштувала рішення материнського Alphabet виділити рекламний бізнес в окрему структуру, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg.
Щоб уникнути антимонопольного позову з приводу домінування на рекламному ринку, Google вирішила виділити частину бізнесу, яка займається аукціонами та розміщенням реклами на веб-сайтах та додатках, в окрему компанію в рамках холдингу Alphabet. Проте Мін'юст США вважав, що це формальні структурні зміни, які не вирішать проблеми домінування.
Помічник генпрокурора з антимонопольних питань Джонатан Кантер зазначив, що міністерство має намір розглянути справу у суді. Практика антимонопольних справ має вдосконалюватися, щоб не слабшати, заявив він, додавши, що компромісів у цьому питанні не повинно бути.
Нагадаємо, зараз у США проводиться розслідування щодо зловживання Google своєю роллю брокера цифрової реклами. До компанії пред'явлено два багатомільярдні штрафи. На думку позивачів, Google бере собі 22-42% від рекламних угод, які проходять через її сервіси.
Alphabet, материнська компанія Google, за перший квартал 2022 року заробила на рекламі понад $54. Виторг компанії збільшився на 23% рік до року і досяг $68 млрд завдяки підвищенню доходів від реклами та хмарних сервісів.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости компаний, гугл,
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар