19 серпня 2022

Світові бренди оскаржують реєстрацію схожих товарних знаків на росії

Світові бренди оскаржують реєстрацію схожих товарних знаків на росії
1682

Компанія Coca-Cola подала апеляцію на рішення суду, який дозволив російському виробнику «Чорноголовка» випускати напій Fantola. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.

Товарний знак Fantola цього року вкотре став предметом суперечки між російською компанією та Coca-Cola. Реєстрацію марки Fantola компанія Coca-Cola намагається заперечити вже другий рік. Компанія вважає, що бренд мімікрує під Fanta, проте у самій «Чорноголівці» стверджують, що споживачі легко відрізняють бренди один від одного.

Наприкінці минулого року Coca-Cola програла патентну суперечку, а у квітні цього року подала апеляцію до суду. Заява була ухвалена до виробництва, найближче засідання відбудеться 29 серпня.

Крім того, Coca-Cola поскаржилася на компанію «Пивоіндустрія», яка нібито купує товари в закордонних магазинах Costco та Walmart і потім продає їх на росії.

Боротьбу за товарний знак розпочав і виробник мармеладу Haribo. У квітні компанія подала до державних органів рф повідомлення про незгоду із заявкою на використання кириличними літерами назви «Російський Харібо».

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також