Світові бренди оскаржують реєстрацію схожих товарних знаків на росії
Компанія Coca-Cola подала апеляцію на рішення суду, який дозволив російському виробнику «Чорноголовка» випускати напій Fantola. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на New Retail.
Товарний знак Fantola цього року вкотре став предметом суперечки між російською компанією та Coca-Cola. Реєстрацію марки Fantola компанія Coca-Cola намагається заперечити вже другий рік. Компанія вважає, що бренд мімікрує під Fanta, проте у самій «Чорноголівці» стверджують, що споживачі легко відрізняють бренди один від одного.
Наприкінці минулого року Coca-Cola програла патентну суперечку, а у квітні цього року подала апеляцію до суду. Заява була ухвалена до виробництва, найближче засідання відбудеться 29 серпня.
Крім того, Coca-Cola поскаржилася на компанію «Пивоіндустрія», яка нібито купує товари в закордонних магазинах Costco та Walmart і потім продає їх на росії.
Боротьбу за товарний знак розпочав і виробник мармеладу Haribo. У квітні компанія подала до державних органів рф повідомлення про незгоду із заявкою на використання кириличними літерами назви «Російський Харібо».
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, кока-кола, фанта, фантола, хасбро, черноголовка
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар