Річні продажі Pernod Ricard сягнули рекордних 10 мільярдів євро

Збільшення споживання вдома, відновлення індустрії громадського харчування та значне зростання цін допомогли французькому виробнику спиртних напоїв Pernod Ricard перевищити позначку в десять мільярдів євро. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Генеральний директор Александр Рікар був досить тріумфальним у своєму прес-релізі, сказавши: «Три слова підсумовують видатні показники Pernod Ricard у 22 фінансовому році: рекордні, збалансовані та стійкі». Після найсильнішого зростання за понад тридцять років група вперше подолала символічний бар’єр продажів у десять мільярдів євро. Прибуток у три мільярди євро – зростання на 19 % – також побив усі рекорди.
Кажуть, що виробник таких брендів, як горілка Absolut, коньяк Martell і віскі Jameson, отримує користь від «оновленої вдячності за товариськість» після спалаху пандемії коронавируса. Pernod Ricard завоював частку ринку на більшості ринків, зумів підвищити ціни, щоб компенсувати зростання витрат, і скористався успішним відновленням індустрії гостинності та відродженням туризму.
Нинішні невизначені ринкові умови з карантином у Китаї, війною в Україні та високою інфляцією не викликають занепокоєння в алкогольної групи: літні місяці були хорошими, і генеральний директор Рікар упевнений, що компанія зможе продовжити підвищення цін пізніше. цього року.
Читайте також: Pernod Ricard запускає систему цифрових етикеток
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, перно рикар, инновации в бизнесе, новини ритейлу в україні, работа с персоналом, война в украине
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар