Nike представила інноваційний матеріал Forward

Після більш ніж п'яти років роботи виробник спортивного одягу Nike виводить на ринок новий матеріал Forward, який відрізняється підвищеною екологічністю та краще зберігає тепло, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Business of Fashion.
Головна відмінність новинки від існуючих текстильних аналогів, що використовуються для спортивного одягу, полягає в способі виготовлення. Forward відноситься до нетканих матеріалів. Для його створення найтонші волокна поліестеру (з яких 70% переробленого) пропускають через машину, в якій за допомогою багаторазового проколювання тисячами дрібних голок досягається ущільнення вихідної сировини.
В результаті виходить багатошаровий текстиль, властивості якого можна змінювати в залежності від різних завдань. Наприклад, різними може бути вага, щільність, текстура полотна. Компанія Nike продемонструвала цю опцію в обробці манжетів та нижнього краю перших виробів із матеріалу Forward. Ці деталі мають малюнок звичної еластичної гумки, хоча технологічно були виконані тим самим способом, що й основна частина, структура якої візуально відрізняється.
Незважаючи на те, що новий матеріал краще зберігає тепло і залишає нижчий вуглецевий слід — на 75% менше, ніж у аналогічного трикотажного флісу Nike (відповідно до нідерландської консалтингової компанії PRe Sustainability B.V.) — головне питання стосується оцінки покупцями його споживчих якостей.
Зовні Forward від Nike схожий на тонку, але досить жорстку повсть сірого кольору з мікроотворами. Він гірше драпірується в порівнянні зі звичайними матеріалами, з яких робиться спортивний одяг.
Менеджмент Nike вважає, що шанувальники бренду схилятимуться до усвідомленого вибору, тому що якість матеріалу ніяк не позначиться на спортивних результатах, водночас його застосування зробить великий внесок у справу захисту навколишнього середовища. Так, використання вторинного поліестеру мінімізує споживання неекологічної сировини, відмова від застібок-блискавок та іншої фурнітури спрощує подальшу переробку виробів, виключення стадії фарбування дозволяє не використовувати воду.
Виробничий процес дозволяє використовувати інші вторинні матеріали, включаючи текстильні відходи.
Компанія будує великі плани у зв'язку із запуском у виробництво нового матеріалу та планує подальше масштабування технології, що включає як доопрацювання обладнання, так і введення в асортименти верхнього одягу.
Поки що пробна партія товарів, яка надійде у продаж 15 вересня 2022 року, включає дві позиції — худи і світшот.
Читайте також: Nike представила перший магазин майбутнього Nike Style
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, найк, новости компаний, что нового на рынке, новости ритейла, санкции против россии, выход бизнеса из рф, санкции против россии
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар