21 вересня 2022

Постачальникам королеви належить підтвердити свій статус

Постачальникам королеви належить підтвердити свій статус
1488

У зв'язку зі смертю королеви Єлизавети II близько 600 затверджених нею брендів-постачальників королівського двору ризикують втратити свій ордер, якщо не отримають схвалення її наступника короля Карла III, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Fashionnetwork.com.

До виробників, які мають право постачати свою продукцію для потреб британської монархії, входять компанії з виготовлення продуктів і напоїв, одягу й аксесуарів, посуду, садового інвентарю і навіть корму для собак. Усі вони перебувають в Асоціації власників королівських ордерів.

Найбільш відомі з товарів, на які наноситься відповідне маркування, — шоколад Cadbury, сухі сніданки та пластівці Kellogg's, соуси та консерви Heinz, чай Twinings, алкогольний напій Dubonnet, одяг Burberry та Barbour, сумки Launer і багато інших.

Для виробників статус королівського постачальника – це насамперед знак якості. Вони отримують право відображати королівський герб на своїй основній продукції та упаковці, використовувати його на сувенірній продукції, у рекламі, зокрема зовнішній. Для деяких компаній статус постачальника королівського двору є потужним маркетинговим інструментом, що стимулює продаж.

Королівські ордери діють протягом п'яти років, але якщо брендам, що входять до поточного пулу сертифікованих постачальників, не вдасться підтвердити відповідність критеріям якості нового монарха, протягом наступних двох років вони мають прибрати королівські атрибути зі своєї продукції. При цьому, принц Уельський, Чарльз мав право видавати свої власні ордери, тому понад 150 постачальників гарантовано збережуть свій особливий статус.

Читайте також: Принц Чарльз випустив квітковий парфум із ароматом його улюбленого саду

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також