Покупці прощають Nestle «відповідальне» підвищення цін
З початку 2022 року компанія Nestle підняла ціни на товари на 7,5%, щоб компенсувати зростання виробничих витрат, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Retail Detail.
Незважаючи на зростання цін, компанія Nestle не зіткнулася зі зниженням обсягу продажу. Виторг компанії за перші три квартали 2022 року склав 69,1 млрд швейцарських франків (майже 70,5 млрд євро), що на 9,2% більше, ніж за аналогічний період роком раніше.
Найкращі результати продемонстрував підрозділ Purina, який займається виробництвом кормів для свійських тварин. Результати продажів під брендами Nescafé, Nespresso, KitKat і Garden Gourmet також були високими.
«Ми досягли сильного органічного зростання, оскільки продовжували відповідально коригувати ціни з урахуванням інфляції, — розповів генеральний директор Марк Шнайдер. — Складна економічна ситуація викликає занепокоєння у багатьох людей і впливає на їхню купівельну спроможність. Ми прагнемо підтримувати доступність продуктів, враховуючи інтереси клієнтів та постачальників».
Незважаючи на опір з боку торгових мереж, які протестують проти надмірного зростання цін на товари, споживачі не відмовляються від звичних їм продуктів Nestle навіть у часи високої інфляції та тяжкої енергетичної кризи.
Читайте також: Nestlé в Україні розширила імпорт продуктів з ЄС
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новости производителей, нестле, рост цен на продукты европа
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар