16 січня 2023

IKEA створила фабрику контенту Ingka Content Factory

IKEA створила фабрику контенту Ingka Content Factory
1089

Компанія IKEA хоче спростити процес створення контенту. Саме тому влітку цього року ритейлер створив фабрику контенту Ingka Content Factory, що складається приблизно з 60 співробітників у шведському Мальмі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на NewRetail.

Ритейлер хоче бути гнучкішим у створенні контенту для внутрішніх команд, а також для зовнішніх комунікацій. Залучаючи штатних співробітників до копірайтингу, художнього оформлення, графічного дизайну, виробництва відео та трансляцій для зустрічей, заходів, цифрових комунікацій та спілкування з колегами, компанія вважає, що вона зможе досягти більшої послідовності у своєму тоні, а також швидше тестувати нові формати.

IKEA також найняла близько 20 нових співробітників для розширення своїх пропозицій.

Спочатку це буде внутрішній контент, пізніше робота Ingka Content Factory поступово потрапляє в різні канали.

IKEA – один із багатьох брендів, включаючи Sony, Coca-Cola та інші, які останніми роками нарощують внутрішні можливості. Отримання більшого контролю – чи це витрати на ЗМІ, голос бренду чи ще щось – стало основним стимулом для багатьох брендів у розвитку власних можливостей. Враховуючи поточний економічний клімат, спостерігається відродження інтересу до власних зусиль з боку брендів, оскільки вони прагнуть скорочення витрат і більшого контролю.

Читайте також: ІКЕА завершить продаж заводів на росії до літа 2023 року

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також