IKEA створила фабрику контенту Ingka Content Factory

Компанія IKEA хоче спростити процес створення контенту. Саме тому влітку цього року ритейлер створив фабрику контенту Ingka Content Factory, що складається приблизно з 60 співробітників у шведському Мальмі. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на NewRetail.
Ритейлер хоче бути гнучкішим у створенні контенту для внутрішніх команд, а також для зовнішніх комунікацій. Залучаючи штатних співробітників до копірайтингу, художнього оформлення, графічного дизайну, виробництва відео та трансляцій для зустрічей, заходів, цифрових комунікацій та спілкування з колегами, компанія вважає, що вона зможе досягти більшої послідовності у своєму тоні, а також швидше тестувати нові формати.
IKEA також найняла близько 20 нових співробітників для розширення своїх пропозицій.
Спочатку це буде внутрішній контент, пізніше робота Ingka Content Factory поступово потрапляє в різні канали.
IKEA – один із багатьох брендів, включаючи Sony, Coca-Cola та інші, які останніми роками нарощують внутрішні можливості. Отримання більшого контролю – чи це витрати на ЗМІ, голос бренду чи ще щось – стало основним стимулом для багатьох брендів у розвитку власних можливостей. Враховуючи поточний економічний клімат, спостерігається відродження інтересу до власних зусиль з боку брендів, оскільки вони прагнуть скорочення витрат і більшого контролю.
Читайте також: ІКЕА завершить продаж заводів на росії до літа 2023 року
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, ікеа, магазини ікеа, фабрика контенту
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар